McLaren 600LT razkrit v vsem svojem sijaju

Uradno se bo javnosti prvič predstavil jutri, že danes pa je McLaren razkril vse tehnične podrobnosti novega cestnega dirkalnika.

McLaren 600LT razkrit v vsem svojem sijaju (foto: Newspress) Newspress
11. 7. 2018

O novem članu družine McLaren in maloštevilnega odseka 'Long Tail', modelu 600LT, smo pred dnevi že pisali. Prihod novinca je namreč britansko podjetje napovedalo že konec junija, objavljene so bile tudi prve fotografije, medtem ko so bili s tehničnimi podatki še vedno precej skopi. Danes, dan pred uradno predstavitvijo avtomobila na prireditvi v Goodwoodu, pa je bila odstrta še zadnja tančica skrivnosti.

Da gre za ekskluzivnega in hkrati zelo hitrega športnika, je bilo jasno že ob prvi napovedi. A največ povedo številke in ena izmed najpomembnejših se skriva v imenu avtomobila 600 (LT). Tolikšna bo namreč moč avtomobila, merjena v 'konjih', ali povedano drugače, 441 kilovatov. 3,8-litrski V8 motor, okrepljen s parom turbopuhal, bo ob tem proizvedel še 620 njutonmetrov navora, ki bo vozniku na voljo med 5.500 in 6.500 vrtljaji na minuto.

Kaj pa omenjeni podatki pomenijo v praksi? Pri McLarnu zatrjujejo, da je model 600LT najmočnejši, a hkrati najbolj dirkaško nastrojen avtomobil iz serije Sports. Po zaslugi močnejšega motorja in hkrati 100 kilogramov nižje skupne mase od modela 570S bo namreč avtomobil do 100 kilometrov lahko pospešil v le 2,9 sekunde, do 200 pa bo potreboval skupno 8,2 sekunde. Najvišja hitrost naj bi znašala 328 kilometrov na uro.

Ob doplačilu možnost dodatnih komponent iz ogljikovih vlaken

Sprememb pa ni bil deležen le motor, ampak – kot kaže tudi 100 kilogramov manjša masa vozila v primerjavi z modelom 570S – tudi karoserija in šasija. Avtomobil je sicer celo nekoliko daljši, spremenjena aerodinamika pa pripomore k dodatnim 100 kilogramom potiska k tlom pri hitrosti 250 kilometrov na uro. Izdatno so ogljikova vlakna sicer uporabili tudi pri izdelavi šasije, ki je tako kljub nižji teži za 25 odstotkov trša.

Zgoraj navedene spremembe že same po sebi obljubljajo precej radikalen cestni dirkalnik, kar pa ne pomeni, da avtomobila ne bo mogoče še nadgraditi, in to celo s tovarniškimi dodatki. Ob osnovni ceni 185.500 funtov (209.500 evrov) bo namreč McLaren kupcem ponudil še možnost dokupa paketov Clubsport Pack in Clubsport Pack Pro za ceno 24.170 oziroma 28.480 funtov, ki bosta prinesla še več dodatkov iz ogljikovih vlaken v notranjosti (armaturna plošča, vratne obloge in sedeži) in šetstočkovni varnostni pas. Sicer pa je avtomobil že mogoče naročiti, in čeprav bo proizvodnja omejena, o količinah pri McLarnu ne želijo govoriti, znano pa je, da bo v proizvodnjo zapeljal oktobra letos, tam pa bo ostal natanko 12 mesecev.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri