McLaren nadaljuje zgodbo 'dolgega repa'

Novinec je zasnovan na modelu 570S, gre pa šele za četrtega McLarna v več kot dvajsetletni zgodovini družine LT.

McLaren nadaljuje zgodbo 'dolgega repa' (foto: Mclaren) Mclaren
29. 6. 2018

Oznaka Longtail, okrajšano LT, kar v prevodu pomeni daljši rep, ima pri avtomobilih znamke McLaren in ne nazadnje tudi njenih ljubiteljih prav poseben pomen. Gre za oblikovno nekoliko spremenjene in tudi tehnično bolj dodelane ter posledično hitrejše avtomobile. Prvi se je tovrstno predelavo lahko pohvalil 'tisti pravi' McLaren, model F1 GTR, kasneje pa sta mu sledila le še zelo cenjena 675LT Coupe in 675LT Spider.

Te dni pa je podjetje iz Wokinga predstavilo nov avtomobil, novega člana družine LT z oznako 600LT. Narejen po zgledu modela 675LT ostaja zvest tradiciji, ki narekuje, da so modeli Longtail nekaj več. Zasnovan je na modelu 570S, a so mu v primerjavi z njim namenili 23 odstotkov novih sestavnih delov. Novinec je najmočnejši, najhitrejši dirkaško nastrojen, a še vedno na običajni cesti vozen avtomobil v seriji Sport.

Njegovo srce je 3,8-litrski osemvaljni motor z dvema turbo puhaloma, ki so ga v primerjavi s tistim iz modela 570S nekoliko spremenili in izboljšali. Nov ima hladilni sistem, spremenjen pa je tudi izpušni sistem, ki je zdaj nekoliko krajši in po besedah inženirjev še nekoliko bolj ekstremen v primerjavi s tistim iz modela Senna. Motor tako proizvede 592 'konjev' ali 435 kilovatov moči in 620 njutonmetrov navora.

Večji, a lažji

Kot narekuje ime avtomobila, je novega McLarna 600LT mogoče prepoznati po zadku. Tega so namreč za 74 milimetrov podaljšali in s tem še nekoliko izboljšali aerodinamiko vozila. Poleg tega je avtomobil dobil še novo nepremično zadnje krilce, nov zadnji difuzor in podaljšan prednji spojler. Kljub temu so težo vozila – tudi z izdatno uporabo ogljikovih vlaken - še nekoliko zmanjšali, tako da cestni dirkalnik zdaj tehta le 1.247 kilogramov.

»McLaren 600LT je šele četrti McLarnov dolgorepaš v več kot dveh desetletjih. McLaren F1 GTR Longtail, ki je začel vso zgodbo, velja za enega najbolj prvinskih športnih avtomobilov v moderni dirkaški zgodovini. 675LT je to ime obudil in prinesel najbolj čisto obliko užitka v vožnji. Sedaj družino širimo naprej – pa čeprav le v omejenem številu – in ponovno prinašamo zmes izpopolnjene aerodinamike, povečane motorne moči, zmanjšane teže, dirkaško nastrojene vozne dinamike, ki od voznika zahtevajo še več sodelovanja, kar pa so tudi značilnosti modelov Longtail,« je ob predstavitvi novinca dejal Mike Flewitt, generalni direktor podjetja McLaren.

Koliko novih 600LT bodo izdelali, pri Mclarnu ne vedo, dejali pa so, da bodo avtomobil izdelovali natanko eno leto, od oktobra 2018 do oktobra 2019, pri čemer si bo proizvodne kapacitete delil z razprodanim modelom Senna ter modeloma Senna GTR in BP23. Znane so tudi že cene. Za lepotca bo v Veliki Britaniji z davkom vred treba odšteti okrog 209.000 evrov, v kar je všet tudi dan na dirkališču, kjer se bodo srečneži spoznali z novim avtomobilom.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri