Mercedes-Benz E kupe

Novi Mercedes-Benzov kupe je narejen na osnovi nove generacije razreda E.

2. 3. 2009

Njegovi inženirji so ponosni na zelo majhen količnik zračnega upora (Cd vsega 0, 24), manj žejne in močnejše motorje ter serijsko vgrajeni Agility Control, ki prilagaja karakteristike vzmetenja glede na vožnjo.

E-kupe je po limuzini povzel prepoznavanje prometnih znakov, samodejno zaviranje v sili in druge sisteme. Za zdaj je kupejevskemu Eju namenjenih pet motorjev. E 250 CDI BlueEfficiency s 150 kW (204 'konji') in 500 Nm v povprečju porabi 5, 3 litra goriva, E 350 CDI BlueEfficiency s 170 kW (231 'konji') in 540 Nm porabi 6, 8 litra, bencinski E 250 CGI BlueEFFICIENCY s 150 kW (204 'konji') in 310 Nm sedem litrov, med bencinskimi motorji pa se E 350 CGI BlueEfficiency (215 kW oz. 292 'konjev' in 365 Nm) in E 500 (285 kW oz. 388 'konjev' in 530 Nm) zadovoljita z 8, 5 oziroma 10, 9 litra goriva.

Ob sistemu Pre-Safe, varnostnih blazinah (voznik ima tudi kolensko), ESP-ju in drugih pripomočkih je za varovanje zadolžen tudi pokrov motorja, ki se v primeru trka s pešcem dvigne za 50 milimetrov in tako zmanjša poškodbe.

E-kupe, v katerem lahko sedijo štirje potniki, je zaradi 46 milimetrov podaljšane in razširjene karoserije še prostornejši.

Nemške cene za E-kupe se začnejo pri 44.685 evrih (19-odstotni davek vključen) za E 250 CDI BlueEFFICIENC.

Foto: Mercedes-Benz

Salon Ženeva 2009

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri