Mercedes Benz razred G po 38 letih zapušča proizvodnjo

Zadnja serija vozil, omejena na 463 primerkov bo v salone zapeljala januarja, na voljo pa bo v treh različicah.

Mercedes Benz razred G po 38 letih zapušča proizvodnjo (foto: Daimler) Daimler
13. 11. 2017

Po dolgih letih špekulacij in poskusov nadomestitve – leta 2006 je Mercedes-Benz na trg poslal model GL, ki naj bi že takrat ostarelega G-ja dokončno zamenjal, pa mu to niti približno ni uspelo – bo priljubljeni 'Gelandewagen' očitno končno zapeljal v pokoj. Avtomobilski proizvajalec iz Stuttgarta je namreč najavil, da bo izdelal zadnjo serijo vozil Mercedes Benz razred G, ki jih že od leta 1979 izdelujejo v nam bližnjem avstrijskem Gradcu, pri nas pa so se v začetku prodajali pod 'domačo' blagovno znamko Puch.

Za zaključek proizvodnje bo Mercedes-Benz pripravil 463 avtomobilov, v treh različicah: G 350 d Limited edition, G 350 d Profesional Limited edition in pa G 500 Limited edition. V čast gori Schöckl, ki se nahaja v bližini  tovarne in na kateri se nahaja skorajda legendarna proga za vožnjo po brezpotjih bo imel vsak izdelan primerek modela G v usnje na sredinskem naslonu za roko vgravirana napisa 'Schöckl proved since 1979' in 'Limited Edition 1 of 463'. Napis 'Limited edition' bo krasil tudi A stebriček.

Dve 'šminki' in en pravi terenec

Izmed trojice sta si med seboj najbolj podobna modela 350 d Limited edition in G 500 Limited edition. Oba sta namreč v skladu s trendi, ki jih narekujejo moderni SUV-i opremljena z 19-palčnimi platišči, kromirano masko hladilnika, LED dnevnimi lučmi, pri izvedbi 350 d pa bo kromiran tudi sredinski del zaščitne letvice na boku vozila. Vseeno pa ju bo moč med seboj že na prvi pogled razlikovati. Šibkejši in dizelsko gnani 350 d bo namreč obarvan v kovinsko črno barvo, medtem, ko so za bencinskega G 500 namenili platinasto barvo zunanjosti.

Prestiž, ki bo viden že navzven pa se bo nadaljeval tudi v notranjosti vozila. Ta bo namreč praktično v celoti odeta v usnje, usnjena bodo celo držala na strehi. Odvisno od različice bo usnje obarvano v rjavo ali črno barvo, volanski obroč bo dvobarven. Za zagotovitev zasebnosti bodo stekla dodatno zatemnjena, za zvočni sistem pa bodo poskrbeli pri ameriškem podjetju Harman Kardon. V dražji izvedbi G 500 bo ta vključeval še televizijski sprejemnik.

A če sta  modela G 350 Limited edition in G 500 Limited edition nekoliko nastopaška, pa bo izvedba  G 350 d utelešala pravi duh izvirnika iz konca sedemdesetih let. Šlo bo namreč za različico, namenjeno za vožnjo po brezpotjih. Navzven bo prepoznavna po posebni modri barvi, manjših platiščih, namenjenih za vožnjo po brezpotjih, strešnemu nosilcu za prtljago, ročno nastavljivih ogledalih in še bi lahko naštevali. Podobno špartanska bo tudi notranjost. Vozniku in sopotniku bodo sicer namenjeni ogrevani sedeži, prvemu pa tudi radijski sprejemnik z bluetoothom in navigacijo, a o kakšnem usnju na sedežih ne bo ne duha, ne sluha, kakor tudi ne o električnem pomiku stekel.

Cene za zadnjo serijo vozil se bodo v Nemčiji, kjer davek na dodano vrednost znaša 19 odstotkov, začele pri dobrih 103 tisočakih, kolikor bo stal G 350 Profesional in končale pri 140.165,14 evrih, kolikor bodo zahtevali za različico G 500. Ali bo kateri izmed zadnjih 463 zapeljal tudi v Slovenijo zaenkrat še ni znano, zato bo potrebno počakati do januarja naslednje leto, ko bodo avtomobili tudi uradno na voljo pri pooblaščenih prodajalcih.

Jure Šujica

Foto: Daimler

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri