Mercedes-Benz se bo razvijal pri Autocommercu

31. 1. 2014
Deli

Vodstvo distributerja za znamko Mercedes-Benz, ljubljanski Autocommerce, je na srečanju z novinarji poudarilo svojo povezavo z najstarejšo avtomobilsko znamko in skušalo prepričati, da so se stvari v zvezi s težavami lastnikov Autocommerca, holdingom ACH in njegovim večinskim lastnikom družbo Protej, uredile.

Tudi za prihajajoče leto načrtujejo uspešno delo, zastopanje znamke in prodajo njenih številnih novosti, ki so predvidene za predstavitev na slovenskem trgu.

Marca se bosta pri nas pojavila dva nova modela, razred C in GLA (za slednjega so v predprodaji že uspešno podpisali pogodbe o dobavi s 16 kupci). Junija bo v Sloveniji naprodaj novi razred V, septembra prenovljeni CLS in novi S-Coupé, novembra pa tudi dvoje novih modelov Smarta, tudi v Novem mestu nastajajoči Smart Forfour. Še malo kasneje pa bo na voljo tudi že prenovljeni razred B.

Pri novostih so razpeti med manjše začetne količine novih modelov in tržne možnosti na sicer upadajočem slovenskem trgu. A napovedi so optimistične: načrtujejo prodajo 200 primerkov razreda C, 90 GLA, skupaj pa okoli 970 Mercedesov letos.

Bolj optimistične so tudi poslovne perspektive, po lanskem letu, ki so ga (kljub 106 milijonom evrov prometa) zaključili z zgubo, naj bi letos o nekoliko manjšem finančnem obsegu poslovanja (načrt je 100 milijonov) prigospodarili dobiček. Še na prej se bodo trudili zmanjšati stroške, tudi tiste, ki jih imajo z najemom prostorov od matere ACH. (TP)

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol