Milijoni evrov na štirih kolesih okupirali Portorož

25. 6. 2019 | Jure Šujica
Deli

Med skupno 80 avtomobili je bilo tudi kar nekaj unikatov, našlo pa se je celo nekaj slovenskih registrskih oznak.

Ferrariji, Lamborghiniji, Porsecheji in kakšen Mercedes z dodatkom AMG v imenu so avtomobili, ki jih sem in tja v Portorožu gledamo praktično vsak dan, še posebno v poletnem času, ko v eno izumed starješih slovenskih turističnih središč zaidejo tudi nekoliko bolj premožni gosti. Kljub temu pa je bila 'portoroška riviera včeraj nenavadno polna superšportnikov, tudi takšnih za katere bi bilo potrebno odšteti po več milijonov evrov.

Razlog za to je bil še eden izmed vse večjega števila 'relijev' ki v zadnjih letih sledijo zgledu verjetno najbolj znanega po imenu Gumball, ki pa ima korenine v Sloveniji. Govora je o reliju OnleLife. Prva izvedba leta 2017 je namreč svoj štart pričela prav v Ljubljani, skupno 20 avtomobilov pa je nato preko Dalmacije, Črne Gore, Albanije in Severne Makedonije potovala do Begorada.

Letošnja dirka je na pram prvi izvedbi precej bolj široko zastavljena. Začetek je bil namreč postavljen v poljsko mesto Vroclav, cilj dirke, ki naj bi ga tekmovalci dosegli čez štiri dni pa je postavljen v Atene. Hkrati je v dveh letih močno naraslo število posadk in pa vrednost samih vozil. Če je tako še leta 2017 iz Ljubljane krenilo 20 vozil, je letos na štart prišlo že kar 80 avtomobilov oziroma 160 članov posadk. Bogat pa je tudi nabor avtomobilov, ki so prišli na štart, med katerimi se najde tudi kakšna slovenska registrska oznaka.

Ferrari, ki to ni

In če se vrnemo k avtomobilom: obiskovalci so tako lahko pred hotelom Kempinski v Portorožu (organizatorji na cilju vsake etape 'tekmovalcem' zagotovijo hotel s petimi svezdicami) ob številnih Porschejih 911, Ferrarijih in Lamborghini Hurracanih (ter tudi nekaj Aventadorjih) opazovali še kar nekaj pravih poslastic. Verjetno najbolj prepoznaven med njimi je bil Bugatti Veyron, ki pa pa brez dvoma ni bil deležen največje pozornosti, pač pa je ta pripadla nizkemu, zgolj 1,1 metra visokemu športniku rumene barve, za katerega se večjemu delu obiskovalcev verjetno ni sanjalo, kaj pravzaprav gre.

Pod oznako P8 oziroma E. C. Onlyone P8 se skriva unikatni superšportnik, delo italijanskega navdušenca nad športnimi avtomobili, Enea Casonija , katerega želja je (podobno kot želja našega Aljoše Tuška, čigar športni avtomobil je stal le nekaj metrov stran) izdelovati superšportne avtomobile v serijah do največ pet vozil. Pod rumeno karoserijo, ki s strani spominja na Ferrarija 250 LM iz petdesetih let prejšnjega stoletja in z dvižnimi vrati po zgledu Mercedesa 300 SL se skriva 600 'konjski' motor, ki tako kot šasija izvira iz Ferrarija F430. A medtem, ko bi za omenjenega Ferrarija danes morali odšteti 'le' kakih 100.000 evrov, vas bo ta prototip stal precej več. Casoni ga je namreč lansko leto ponudil naprodaj za 2,5 milijona evrov, ki pa jih zaenkrat še ni dobil.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja

E. C. OnlyOne P8