Na ECOnova Rallyju so tekmovalci z alternativnimi pogoni prevozili 726 kilometrov

Včeraj se je s krožno etapo od Pirana do Nove Gorice in po italijanski strani nazaj do Pirana zaključila še zadnja, tretja etapa ekološke dirke ECOnova Rally. V treh dneh je dvajset posadk iz 7 evropskih držav prevozilo kar 726 kilometrov.

Na ECOnova Rallyju so tekmovalci z alternativnimi pogoni prevozili 726 kilometrov (foto: ECOnova) ECOnova
26. 3. 2017

Zjutraj so vozniki motorje zagnali v Piranu in se podali na pot mimo Kozine, Divače in Štorij. Tam so krenili proti Grižam do Štanjela, kjer so se ponovno za nekaj časa poslovili od glavne ceste in mimo Šmarja pripeljali v Velike Žablje, od tam pa do Nove Gorice. Po dvournem postanku za polnjenje 'baterij' posadk in ekoloških vozil so se odpravili na italijansko stran. Vozili so mimo Peteana in skozi Trst nazaj v Piran. S to zadnjo 200-kilometrsko preizkušnjo se je končal prvi od skupaj štirih ECOnova Rallyjev, ki se bodo odpeljali letos.

Dirka se je zaključila v Portorožu s slovesno razglasitvijo najboljših in podelitvijo pokala ECOnova.

Očitno pa so reliji po Sloveniji pisani Špancem na kožo. Lani sta ne EKOnova Rallyju zmagala Luis Murguia Urreta s sovoznikom Franciscom Oscozom letos pa njuna španska kolega Jesus Echave in Juanan Delgado. Vozila sta BMW i3 in se odrezala tako na točnostnih preizkusih, kot v porabi energije. Drugo mesto je letos spet pripadlo slovenski posadki Gregor Zdovc, Katja Kodba, tretja pa sta bila bolgarska tekmovalca Elvis Georgijev in Elena Georgijeva.

Na koncu so bili zadovoljni vsi tekmovalci, ne glede na uvrstitve. Imeli so kaj videti, poleg tega pa je bilo vzdušje med ekipami res neverjetno prijateljsko, čeprav so se borili za čim boljšo uvrstitev. Tako je ekipa Hyundai Austrija pomagala bolgarskima tekmovalcem, ko sta imela precej nenavadno nesrečo. Na delu trase sta se namreč izgubila in zapeljala na makadamsko cesto, ki je postajala vse slabša. Ko sta ugotovila, da sta zgrešila, sta se obrnila. Ker pa jima je zmanjkovalo časa, precej hitela. Ko sta zapeljala čez prevoj, sta s sprednjim delom podrsala po tleh in sprožila se jima je zaščita za pešce, ki dvigne motorni pokrov. Sicer sta se pripeljala do cilja vendar relija ne bi mogla nadaljevati. Takrat pa so jima na pomoč priskočili izkušeni Hyundaijevi mehaniki in avto prek noči popravili, tako da je lahko Elvis Georgijev nadaljeval reli in ga nato končal celo na 3. mestu. Zato je svoj pokal odstopil direktorju hyundaijevega moštva na ECOnovi Rolandu Puzengruberju. »Fantje, ta pokal pripada toliko meni, kot vam; brez vaše pomoči bi šel lahko samo še domov. Tako pa sem lahko užival do konca tega čudovitega relija. Upam, da se vidimo in spoprimemo tudi na naslednjih ECOnova Rallyjih! Upam, da vam bom takrat lahko kako vrnil uslugo, ki ste mi jo naredili! Še enkrat hvala!« Je bil na podelitvi precej čustven Elvis.

To je tisti pravi duh relija, ki ga pri drugih športih le redko videvamo!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri