Ne Q4, to je Audi Q3 Sportback

24. 7. 2019 | Jure Šujica
Deli

Čeprav se tudi z imenom zgleduje po klasičnemu križancu pa prinaša povsem kupejevske linije, a z le malo izgubami, ko je govora o uporabnosti.

Audi je v svoji modelni ponudbi križancev že pred časom pričel uvajati kupejevske oblike obstoječih modelov. Tako na primer že lep čas poznamo model Q2, lansko leto pa se mu je pridružil še Q8, s katerim je dopolnil ponudbo modela Q7. In ker se je že lansko leto pričelo šušljati o tem, da bo pri dnu ponudbe v paleto prišel še križanec na osnovi modela Q3, je bilo pričakovatti, da bo Audi sledil zgornjemu zgledu. A se to ni zgodilo. Sledil je namreč Q3 Sportback.

Še svežemu križancu, katerega smo spoznali pred slabim letom dni se tako pridružuje tehnično enak brat, ki po soimenjaku povzema tudi celoten sprednji del vozila, vključno do stebrička B. Spremebe pa se nadaljujejo v drugi polovici vozila, kjer pa so oblikovalci vzeli povsem drugačen pristop kot na primer pri Q8. Zadek je namreč oblikovan še precej bolj kupejevsko, s čimer odkrito napada ravno tako relativno svežega tekmeca iz bavarske prestolnice.

En dizel, en bencinar

Kupejevski strehi navkljub pa vsaj v osnovi ne bo trpela prostornina prtljažnika. Ta je namreč do spodnjega roba stekel s 530 litri povsem enaka kot pri klasični izvedbi Q3. V primeru podrtih sedežev pa je prostornina vseeno nekoliko manjša, čeprav novinec tudi v tem primeru še vedno ponuja spoštljivih 1.400 litrov prostora.

Kot rečeno bo Q3 Sportback tehnično enak klasičnemu Q3. To pomeni, da bo poleg zabavnih in varnostnih sistemov (od sistemov, ki potnike pripravijo na morebitno prometno nesrečo – Q3 je lansko leto na testih Euro NCAP dosegel največje število točk za varnostne elemente – do možnosti storitev Amazon Alexa) uporabljal tudi enake motorje, le v manjšem številu. Na voljo bosta namreč le dva dvolitrska agregata (oba bosta moč prenašala na vsa štiri kolesa), dizelski s 150 'konji' (110 kilovati) moči in oznako 35 TDI ter bencinar, 45 TFSi z močjo 230 'konjev' ali 169 kilovatov. Slednji bo seveda predstavljal dražjo izmed obeh možnosti, zanj pa bo v Nemčiji potrebno odšteti 46,200 evrov; dizel bo za 6.000 evorv cenejši, prodaja obeh pa se bo s posebnima serijama edition one dew silver edition one mythos black pričela jeseni.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja