Novo v Sloveniji: Nissan X-Trail od 26.000 evrov

Nissan je s predstavitvijo novega X-Traila dodal še enega tekmeca v razred križancev, na katerem temelji večina njegove ponudbe.

12. 9. 2014

Novi X-Trail se je tako pridružil Qashqaiju in Juku, nastal pa je na novi platformi Common Module Family (CMF), ki je bila razvita v zvezi Renault-Nissan.

Novi X-Trail je 17 mm daljši (4.643 mm) od modela prejšnje generacije, za 76 mm je večja tudi medosna razdalja. Poleg tega je od predhodnika 30 širši in 5 mm nižji (zato je tudi kabina prostornejša), hkrati pa je zaradi uporabe lažjih materialov tudi 90 kg lažji.

Novi X-Trail poganja 1,6-litrski dCi 130, na voljo pa je s pogonom na dve ali štiri kolesa (sistem All Mode 4x4-i zadnje generacije). Modeli s pogonom spredaj imajo izpuste CO2 129 g/km (z ročnim menjalnikom), različice z Nissanovim samodejnim menjalnikom X-Tronic pa 139 g/km.

Novi X-Trail bo sprva na voljo z motorjem dCi 130 z možnostjo dvo- ali štirikolesnega pogona ter ročnim šeststopenjskim menjalnikom ali samodejnim menjalnikom X-Tronic. Bencinski 1,6-litrski turbo štirivaljnik DIG-T s 163 'konji' bo na voljo leta 2015.

In cena? začela se bo pri 26 tisočakih, že v osnovi pa ima X-Trail klimatsko napravo, lita platišča, šest zračnih blazin, dnevne luči LED, 12,7-centimetrski barvni zaslon na armaturni plošči, sistem Bluetooth za prostoročno telefoniranje ter tempomat in omejevalnik hitrosti.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri