Nova motorja za modela Civic in Jazz, Honda obljublja porabo 3,5 l/100 km

22. 1. 2018 | Jure Šujica
Deli

Jazz je bil poleg novega motorja dve leti po predstavitvi deležen tudi osvežitve zunanjosti.

Čeprav je Honda z lanskimi prototipi, predstavljenimi na avtomobilskih salonih v Tokiu in Frankfurtu, napovedala vstop v razred električnih avtomobilov, pa kot kaže še ni obupala nad klasičnimi motorji z notranjim izgorevanjem. Ravno danes je namreč predstavila dve novi različici 1,5-litrskega bencinskega in 1,6-litrskega dizelskega motorja, ki bosta svoj prostor našla pod pokrovom modelov Jazz in Civic.

Najbolj zanimivi so podatki za večjega v paru, 1,6-litrski dizel z oznako i-DTEC in močjo 120 'konjev'. Ta bo svoj prostor našel pod pokrovom modela Civic, njegov največji adut pa bo nizka poraba, ki naj bi po standardu NEDC znašala vsega 3,5 litra na 100 kilometrov, pri čemer pa naj bi avtomobil v zrak izpustil 93 gramov ogljikovega dioksida na vsak prevožen kilometer.

Prvi avtomobili na cestah v prihodnjih tednih

Druga novost, ki jo predstavlja Honda, je nekoliko manjši, a hkrati močnejši 1,5-litrski bencinski motor i-VTEC, namenjen enoprostorskemu Jazzu. Poraba in izpusti bodo s 5,4 litra bencina na 100 kilometrov in 124 gramov na prevožen kilometer seveda nekoliko višji, a še vedno povsem zadovoljivi za tovrsten avtomobil. Ob novem motorju so pri Hondi predstavili tudi nov brezstopenjski samodejni menjalnik, ki bo na voljo za doplačilo.

Čeprav je Honda Jazz na naš trg zapeljala komaj slabi dve leti nazaj, je japonski proizvajalec že poskrbel za manjšo osvežitev modela. Ta bo sicer zajemala predvsem zunanje elemente, med katerimi so spremenjeni sprednji žarometi in maska, opcijsko pa tudi zadnji difuzor spojler na sprednjem odbijaču. Jazza s tovrstnimi spremembami tovarna med tem že ponuja prvim kupcem, prvi avtomobili pa naj bi do kupcev prišli že v prihodnjih tednih.

Jure Šujica
foto: Honda

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja