Nova Smarta od 9.990 evrov

11. 11. 2014
Deli

Pri Smartu so predstavili svoja nova malčka: Smart ForTwo in ForFour.

Slednji je seveda v tesnem sorodstvu z Renaultovim Twingom, oba pa izdelujejo v novomeškem Revozu. Tehnične razlike med Twingom in Smartom ForFour so majhne, predvsem pogonska tehnika je enaka: oba poganjata 70-'konjski' atmosferski bencinski trivaljnik ali 90-'konjski' turbo (ForTwo pa tudi z 61-'konjski' motor, ki ga v Twingu ni), oba z le malenkostnimi spremembami nastavitev elektronike. Tudi ročni menjalniki so enaki, bosta pa Smarta na voljo tudi s šeststopenjskim dvosklopčnim menjalnikom.

ForFour se od Twinga razlikuje po zunanji obliki (praktično vsi znanji karoserijski deli so drugačni), pa po obliki in materialih armaturne plošče in merilnikih. Slednji imajo barvni LCD, seveda pa imata tudi Smarta svojo aplikacijo za pametne mobilnike, ki zna vozniku ponuditi kup informacij (tudi to, kje je parkiral). Nov je tudi sistem zlaganja sedalnih delov zadnjih sedežev (za prevažanje večjih predmetov), zadnja vrata pa se odpirajo za kar 85 stopinj (kar je precej več kot pri Twingu).

2,69 metra dolgi ForTwo je v notranjosti po dolžini malo prostornejši od predhodnika (in 2 centimetra širši). Dva velika odrasla vsak s svojim kovčkom bosta v njemu potovala brez težav. A ForTwo je seveda predvsem namenjen mesti uporabi in njegov rekordni, 6,95 metrski obračalni krog poskrbi, da je res okreten in v kombinaciji z močnejšim motorjem in dvosklopčnim menjalnikom se je v prvih kilometrih, prevoženih v mestni gneči, izkazal za izjemno uporaben avto.

Oba nova Smarta na slovenski trg prihajata konec novembra, cene pa se bodo začele pri 9.990 evrih za ForTwo s 45-kilovatnim motorjem oziroma 10.490 s 51-kilovatnim (70-'konjskim') motorjem ter 500 evrih več za ForFour.

Vse o novih Smartih boste lahko prebrali v AM 27 / 2014, ki izide 27. novembra!

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja