Novi Avto magazin: Renault Zoe Z.E. 40, MB E All Terrain, Fiat 124 Spider; primerjamo: Peugeot 3008 in Seat Ateca

22. 12. 2016
Deli

V novem Avto magazinu smo primerjali lastnosti blagih hibridov in napovedujemo Porschejeve novosti za leto 2017. Vozili smo Renault Zoe Z.E. 40, Mercedes-Benz razred E All Terrain in Fiat 124 Spider, primerjali pa Peugeot 3008 in Seat Ateco. Preskusili smo hibridno Toyoto C-HR, Audi Q2, Kio Vengo in Peugeot 2008 ter se na kratko zapeljali s Smartom Fortwo Cabriom. Obeležilo smo tudi 25. obletnico Akrapoviča in pripravili pregled novih motocikov za leto 2017.

Z znamko, ki je razumevanju o zmernih avtomobilskih cenah postavila nova izhodišča, ima Renault dobre prodajne uspehe. Seveda, zaradi drugače razumljenih norm o tem, kaj lastnik avtomobila potrebuje. Dacia je sicer uspešna predvsem s svojima Loganom in Sanderom, a tudi terenec Duster je od začetka prodaje leta 2010 med kupci terencev našel ustrezno velik delež. Zdaj prihaja čas, ko bodo pri tej romunski znamki s francoskimi zvezami pripravili naslednji Dusterjev rod. Začetek izdelave in prodaje je menda predviden za drugo polovico 2017 ali začetek 2018. Razkrivamo.

Pri Porscheju ni naključij. Vsi tisti zamaskirani prototipi in skoraj serijski modeli, ki jih naši vohunski fotografi ujamejo na sloviti progi Nordschleife še 'med zaključnimi testiranji', so v resnici že razviti, vodstvo jih je potrdilo, jasno je (seveda le posvečenim pri Porscheju), kje in kdaj bo stekla proizvodnja in kakšni so prodajni načrti. Napoved.

Tudi zato so nam renaultovci na predstavitvi Zoeja z baterijo Z.E. 40 mirno povedali, da je vsakodnevni doseg 300 kilometrov. In toliko novi Zoe tudi v resnici doseže. Ko smo na zahodu Portugalske prve kilometre prav nič nežno prevozili po zavitih cestah ob obali, ki se ponašajo z obilico klancev in delov ceste, kjer je mogoče voziti po omejitvi 90 kilometrov na uro, se je merilnik dosega pri 252 kilometrih odločil, da je preostanka elektrike v bateriji premalo, da bi še računal doseg. Vozili smo.

Glede na to, da ga imajo druge avtomobilske znamke že kar nekaj časa, bi težko rekli, da so ga Mercedesovi kupci močno pogrešali. A zdaj ko imajo razred E All Terrain, bo gotovo zanimiv. Vozili smo.

Kakih 50 let je od takrat, ko so pri Fiatu predstavili prvi, originalni 124 Spider. Legendarna oznaka se zdaj vrača z avtomobilom, ki je v tesnem sorodstvu z Mazdo MX-5. Vozili smo.

Še pred nekaj leti bi težko zapisali, da je mogoče kolebati med francoskim in nemškim avtom, a dejstvo je, da je Peugeot z novim 3008 krepko presenetil. In presenečenje je popolno. Ne le da se novi 3008 postavlja z všečno obliko, ki je precej drugačna od predhodnika, presenetljiva je tudi notranjost. Po drugi strani se zdi, da je Seat Ateca na ceste zapeljala v napačnem času. Saj ne, da bi bilo z njo kaj narobe, sploh ji je v korist dejstvo, da se manjši križanci zelo dobro prodajajo, a zgodba okoli Volkswagnovih težav ji zagotovo ne godi. Že tako ali tako je Seat v Volkswagnovem koncernu zadnje kolo. Pa glede na videno in preizkušeno v zadnjem času povsem neupravičeno. Primerjamo.

V teh digitalnih časih Toyotini razvojniki dela na novem C-HR seveda niso začeli s praznim, belim listom papirja, kot se je včasih reklo, ko je nastajal povsem nov avto brez predhodnika, ampak bolj pred praznim računalniškim zaslonom. Test.

Naj se vam pogled ne ustavi zgolj na prelepi naravi, ki kar kliče po aktivnem popoldanskem izletu. Raje se osredotočite na majhnega Audija Q2, ki kljub majhni dimenziji in prednjemu pogonu dokazuje, da življenje zna in zmore zajemati z veliko žlico.

Colin Edwards (Honda) je leta 2000 poskrbel za pomemben uspeh v Akrapovičevi zgodovini: Američan je postal svetovni prvak v razredu Superbike, podjetju pa je prinesel prvi naslov svetovnega prvaka. Sledila je zmaga na dirki 8-ur Suzuke, ki sta jo dosegla Valentino Rossi in Colin Edwards. Podjetje je začelo uspehe zbirati tudi v drugih kategorijah. Reportaža.

To ni izbor za motocikel leta, to je naš zelo osebni pogled na to, kar smo vozili v pretekli sezoni, ki je bila dobra. Prevozili smo na tisoče kilometrov in, kar je najpomembnejše, ostali celi, postali bogatejši za nove izkušnje, nova znanja in spoznanja o tem, v kakšnem položaju je motoindustrija ta hip. Naše poslanstvo je, da vam jasno in glasno povemo, kakšni so motocikli, ki vam pridejo v roke. Pregled

Novi Avto magazin 01/2017 je že v prodaji!

Naslednja številka, 02/2017, izide 5. januarja 2017. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"