Novi Avto magazin: napoved novosti iz Frankfurta, primerjalni test športnih avtomobilov, test Škoda Superb in Audi Q7

3. 9. 2015
Deli

V novem Avto magazinu prehitevamo avtomobilski salon v Frankfurtu, zato na osmih straneh predstavljamo skoraj vse največje novosti prihajajočega nemškega salona. Naredili smo prve kilometre v Jaguarju XF, za malce drugačno vožnjo pa je poskrbel Hyundai na gorivne celice. Objavili smo vzporedni test petih športnikov, ki slišijo na ime Corvette Z06, F-Type, AMG GT S, GT-R in 911 Turbo. Ne spreglejte še testa Škode Superb in Audija Q7!

Okoli tisoč razstavljavcev iz 40 držav ni tisto, kar najbolj privlači. Na 66. mednarodni avtomobilski razstavi v Frankfurtu (Internationale Automobil-Ausstellung oziroma IAA) bo na ogled okoli 80 novosti, od novih modelov, prenov, novih različic do študij z vsega sveta. Napoved.

Po eni strani bi težko rekli, da se je novi Jaguar XF povsem približal konkurentom v svojem razredu, spet po drugi jih je v nekaterih stvareh morda celo ugnal. Če nič drugega, je tudi XF predstavnik pravega angleškega šarma. Vozili smo.

Dva tisoč sedemsto devetinosemdeset 'konjev (oziroma še vedno več kot dva tisoč kilovatov) je številka, ki zbudi čute, še posebno, ko človek ugotovi, da ima najzmogljivejši med peterico (Corvette s 659 'konji') tudi cestno legalne gume, namenjene uporabi na dirkališču (ljubitelji jim po domače pravijo kar semislicks), in ročni menjalnik, da ima GT-R oznako Track Edition in da ima AMG GT na koncu še črko S. Devetstoenajstico Turbo poznamo že dolgo in dobro in Jaguar nas je vedno navduševal (tudi kot 'le' šestvaljnik) z odlično zvočno kuliso ter zabavno lego na cesti. Vzporedni test.

Pri predhodniku smo se tu in tam pritožili nad materiali, predvsem pa nad oblikovanjem, tako zunaj kot znotraj, ter pomanjkanjem najnovejših tehničnih sladkorčkov, seveda. Imeli smo občutek, da so v koncernu Superba namenoma krepko osiromašili in pogršali, da ne bi hodil v zelje konkurenčnim avtomobilom drugih koncernskih znamk. Pri novi generaciji tega občutka ni. Prej nasprotno, že navzven je Superb sodobno oblikovan, tale limuzinski hoče biti s svojimi potezami strehe in zadka skorajda štirivratni kupe. Navznoter je seveda drugačen od Passata, ki mu je v koncernu še najbližji, a ne več s takšno razliko kot nekdaj – je pa res, da tudi cenovna razlika ni več tako velika. Test.

Naj zdaj dam še kost za glodanje ‒ če je bil Audijev Q7 doslej v krepkem zaostanku za BMW-jevim X5 in Mercedesovim ML oziroma razredom M, ju je zdaj prav sprintersko prehitel. Seveda, lastniki preostalih dveh velikanov bodo skočili v zrak in se upirali, kolikor je le mogoče. A dejstvo je, in tu nista kriva ne BMW ne Mercedes, da pobira slavo tisti, ki je zadnji na sceni. S tem so zagotovljeni znanje, tehnologije in ne nazadnje ideje. Test.

Trije Volkswagnovi dirkači so bili razred zase, zato letos nismo bili priče lanskemu presenečenju, ko je na njihovi domači dirki prevladal Hyundai. Prvi nastop Tima Novaka na reliju za svetovno prvenstvo se je končal z nesrečo, vendar je dokazal, da je kljub 21 letom dorasel tekmecem v pokalu DMACK Fiesta Trophy. Šport.

Italijan Simone Faggioli s tovarniškim prototipom Norma in Makedonec Igor Stefanovski z Mitsubishijem Lancerjem devete evolucije sta prišla v Ilirsko Bistrico kot vodilna v evropskem gorskem prvenstvu kategorije II in I, odšla pa z velikima pokaloma za prvi mesti. Med našimi je bil najhitrejši Patrik Zajelšnik na četrtem mestu, v državnem prvenstvu pa je slavil domačin Milan Bubnič. Šport.

Novi Avto magazin 19/2015 je že v prodaji!

Naslednja številka, 20/2015, izide 17. septembra 2015. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja