Novi avto magazin - razkrivamo: MB GLB, primerjamo: novi Citroen C3 in nova Nissan Micra, vozili smo: Renault Megane GrandCoupe

27. 10. 2016
Deli

V novem Avto magazinu smo predstavili Mercedes-Benz GLB, ki bo slonel na tehniki križanca GLA, vendar bo bolj terenskega videza. Ekskluzivno smo primerjali novega Citroëna C3 in novega Nissana Micre, hkrati pa smo objavili še vse možne teste najnovejših zimskih gum. Na kar treh straneh razkrivamo, ali nam je bil Renault Megane GrandCoupe všeč, predstavili pa smo tudi novo avtomobilsko znamko: Lynk & Co. Ne spreglejte še testov Kie Optime, Škode Octavie Combi RS in BMW-ja 330e.

Mercedes-Benz je s svojo novo najmanjšo modelsko ponudbo dosegel odličen sprejem pri kupcih. Razred A in njegovi konstrukcijski sorodniki CLA, GLA in seveda tudi B se odlično prodajajo, tovarni v nemškem Rastattu in madžarskem Kecskemetu pa delata s polno obremenitvijo. Avtomobilov z običajno sprednjim pogonom in prečno postavljenim motorjem na leto izdelajo celo okoli 600.000. Stuttgartčani so spoznali prednosti, ki jih takšna konstrukcija lahko prinaša, tako da je zdaj v zaključku snovanja tudi že zasnova za vse naslednike omenjenih. Prvi bo na trg prišel drugi rod razreda A, leta 2018 pa mu bo sledil povsem nov model z oznako GLB. Pri Mercedesu so namreč ugotovili, da ob športno in bolj kot križanec zasnovanem GLA potrebujejo tudi nekaj za ljubitelje pravega terenskega videza. Razkrivamo.

Topli meseci se počasi poslavljajo iz naših krajev in prihajajo mrzli dnevi, kar pomeni, da bomo morali letne gume na avtomobilih spet zamenjati z zimskimi. Da bo odločitev ob morebitnem nakupu novih lažja, objavljamo povzetek testa 28 zimskih in sedem celoletnih gum, ki so ga pri AMZS opravili v sodelovanju s partnerskimi avtomobilskimi klubi, kot so nemški ADAC, avstrijski OAMTC in švicarski TCS. Aktualno.

Pri Renaultu pravijo, da so novi Megane GrandCoupé od vsega začetka oblikovali in razvijali vzporedno s kombilimuzino Berline in kombijem Grandtourjem, in ne iz njiju, zato si z njima deli podvozje, obese, motorje, udobje in tehnološke dodatke za pomoč vozniku ter informiranje in razvedrilo potnikov, vendar se od njiju razlikuje po limuzinski prostornosti in od potniške kabine ločenem prtljažniku s prostornino 550 litrov, ki se skriva pod kupejevsko oblikovanim zadkom. Vozili smo.

Ne zgodi se prav pogosto, da se rodi nova avtomobilska znamka. In tako, kot so nekateri predvidevali – če se že bo, se bo na Kitajskem –, se je tudi zgodilo. Le da vseeno z evropskim priokusom. Vse skupaj namreč poteka pod okriljem skupine Geely Auto Group, kjer so pred dobrimi tremi leti dobili idejo, da bi ustvarili novo avtomobilsko znamko. A Kitajci so se že naučili, da sami nimajo dovolj znanja, s katerim bi prepričali evropskega kupca, zato so vse skupaj prepustili švedskemu Volvu. To seveda ni naključje, saj je Geely leta 2010 od Forda odkupil znamko Volvo. Tako imajo tako rekoč pod domačo streho evropsko znanje, ideje, oblikovanje. Predstavljamo.

Tanisby je najpomembnejšo avtomobilsko srenjo gostil že 39. leto zaporedoma, s čimer je gotovo eden od pomembnejših krajev na svetu za avtomobilsko industrijo. V tem obmorskem mestecu se namreč zberemo novinarji in številni spremljevalci pa tudi predstavniki avtomobilskih znamk. Letos je bilo novosti toliko, da sta družbo tradicionalnemu paru Sebastjan/Tomaž delala še urednik Dušan in seveda naš fotograf Saša. Na voljo je bilo natanko 59 avtomobilov, od tega 19 različnih znamk in 26 različnih modelov. Reportaža.

Dve najpomembnejši novosti med majhnimi družinskimi avtomobili na letošnji pariški avtomobilski razstavi sta bili Citroën C3 in Nissan Micra. Mi smo jih na Tannis Testu na Danskem tudi že lahko primerjali. Za obe znamki, po njihovih besedah, avtomobila pomenita pomembno prelomnico. Seveda, kateri nov model pa za podjetje, ki ga izdeluje, ne bi pomenil pomembne prelomnice? Za nas je vsekakor pomembnejše, da na obe novosti pogledamo s povsem drugega zornega kota: kaj nudita uporabniku ali kupcu ter kakšni so voznikovi občutki ob vožnji. Primerjamo.

Slabih 38 tisočakov, kolikor stane takšna testna Optima, seveda ni malo (še zlasti za tiste s predsodki o znamki, poleg tega so nekateri konkurenti tudi cenejši). A že korak navzdol, k opremi EX Bussines, je denarnici zelo prijazen ... Test.

Octavia Combi RS s štirikolesnim pogonom je prav gotovo zanimiv avtomobil. Velik, sodoben in varen, testni celo v zeleni barvi, ki nakazuje na dolgo (dirkaško) zgodovino, vendar mu nekaj manjka. Da, prav ste uganili, pogrešali smo primeren motor, saj turbodizel ne vzame sape. Kratki test.

Ko je leta 2011 na trg prišla šesta generacija (s tovarniško oznako F30) BMW-jeve serije 3, ni trajalo dolgo, da so pri BMW predstavili tudi hibridno različico. Active Hybrid 3 se ji je reklo, in kot je bilo pred nekaj leti pri Bavarcih v navadi, so velikemu in zmogljivemu šestvaljniku dodali majhen elektromotor ter dobili hibrid, ki je bil bolj športnik kot varčnež. Natančneje: prvo je bil zlahka, drugo ni znal biti. 330e hoče biti drugačen. Bencinski vrstni šestvaljnik se je poslovil, namesto njega je tu turbo štirivaljnik, ki so ga pri BMW že v osnovi zasnovali tudi z mislijo na varčnost. Osemstopenjski samodejni menjalnik je pri BMW-jih že stalnica, tukaj pa je elektromotor vgrajen na mesto, ki bi ga sicer zasedal pretvornik navora. Na kratko.

Novi Avto magazin 23/2016 je že v prodaji!

Naslednja številka, 24/2016, izide 10. novembra 2016. Na revijo se lahko naročite tudi prek spleta.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja