Novi Porsche 911 Turbo

9. 5. 2013
Deli

Prenovljeni model postavlja nova merila tako pri zmogljivostih kot pri porabi goriva.

Natanko pred 50 leti so na frankfurtskem avtomobilskem salonu predstavili prvega Porscheja 911. Deset let kasneje, prav tako v Frankfurtu, pa je luč sveta ugledala tudi različica 911 Turbo. Ob okrogli obletnici zdaj pri Porscheju predstavljajo novo, prenovljeno generacijo. Izpostaviti velja nov štirikolesni pogon, aktivno krmiljeno zadnjo premo, prilagodljivo aerodinamiko, povsem LED-žaromete pa seveda tudi prenovljeni motor. Šestvaljni bokserski motor z dvema turbopuhaloma se postavlja s 383 kW oziroma 520 'konji', različici S pa s 412 kW oziroma okroglimi 560 'konji'. Za prenos moči skrbi sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko (PDK), ki v različici S omogoča, da sistem Start-Stop motor ugasne že pri upočasnjevanju v prostem teku. Tako se poraba goriva zmanjša za kar 16 odstotkov, zato tovarniško obljubljena znaša 9,7 l/100 km. In zmogljivosti? Porsche 911 Turbo z izbirnim paketom Sport Chrono od 0 do 100 km/h pospeši v vsega 3,2 sekunde, različica S je še za desetinko hitrejša. Največja hitrost je 318 km/h.

Obe različici modela 911 Turbo bosta kupcem v Nemčiji na voljo konec septembra 2013. Za osnovnega 911 Turba po potrebnih 162.055 evrov, za različico S pa 195.256 evrov. V Sloveniji bo močnejša različica prav tako na prodaj že septembra, na osnovnega 911 Turba pa bo treba počakati do januarja prihodnje leto. In če vas morda zanima še slovenska cena: za 911 Turba bo v Sloveniji treba odšteti 213.692 evrov, za 911 Turba S pa kar 256.936 evrov. Pa naj še kdo reče, da smo v Evropski uniji vsi enaki.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja