VW T-Cross Breeze s prepišnim pogledom v prihodnost in nova admiralska ladja

1. 3. 2016
Deli

Volkswagen je v Ženevi predstavil študijo T-Cross Breeze, s katero je pripravil prvi pogled na svoje prihodnje športne terence. Tiguanu in Tuaregu se bodo namreč kmalu pridružili še triuje SUV-ji. Na ogled je tudi Phideon, nova razkošna limuzina za kitajski trg.

Kot je povedal predsednik Volkswagnovega upravnega odbora dr. Herbert Diess, je T-Cross Breeze prvi odprti športni terenec v svojem razredu, hkrati pa tudi cenovno dosegljiv, privlačen kabriolet s povišanim sedenjem in imenitnim razgledom.

Kot športnemu terencu s prizvokom dostopnosti so T-Crossu Breeze namenili bencinski motor 1,0 TSI z največjo močjo 110 'konjev' in navorom 175 njutonmetrov, ki ga v kombinaciji s 7-stopenjskim menjalnikom DSG v 10,3 sekunde pospeši do 100 kilometrov na uro in pospešuje do 188 kilometrov na uro, ob tem pa porabi 5 litrov bencina na sto kilometrov in v zrak izpušča 115 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. K temu pripomore tudi z razmeroma majhno težo 1.250 kilogramov.

T-Cross Breeze je z dolžino 4,133 metra sicer malenkostno večji od CrossPola, športne proporce pa mu zagotovijo razmeroma dolga medosna razdalja 2,565 metra in kratki previsi.

Pod platneno streho je potniška kabina, v kateri skoraj ni klasičnih gumbov, ampak so večino nadomestila tipala, ki zaznajo dotik in kretnje. Klasični so le še obvolanske ročice, stikala za pomik šip ter gumbi za odpiranje in zapiranje strehe. Omenimo še zvočni sistem ameriške znamk BeatsAudio, ki razvija zvok z močjo 300 vatov in je popolnima kompatibilen s povezljivostnimi aplikacijami.

Volkswagen je ženevski avtomobilski salon izkoristil tudi za predstavitev nove velike limuzine Phideon, ki jo bo konec leta začel prodajati na Kitajskem, kjer se bo uvrščala nad Passata in tamkajšnjo veliko limuzino Magotana.

Elegantna limuzina dolžine pet metrov, ki z imenom spominja na rimsko boginjo zvestobe Fides, so razvili v sodelovanju s kitajskim partnerjem SAIC Volkswagen, ki je pri razvoju pomagal predvsem z obširnim poznavanjem pričakovanj kitajskih voznikov. Z njim predstavlja tudi novi "obraz" svojih razkošnih avtomobilov, zasnovan pa je na študiji Volkswagen C Coupé GTE, ki so jo lani predstavili na avtomobilskem salonu v Šanghaju. Phideon je tudi prva na modularni platformi za vzdolžno vgradnjo motorjev MLB.

V vrhu Phideonove motorne ponudbe bo 3-litrski turbobencinski motor V6 z največjo močjo 300 'konjev' in štirikolesnim pogonom. Na voljo bo tudi štirivaljnik 2,0 TSI v kombinaciji s sprednjim pogonom, pozneje pa pride tudi priključni hibrid.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja