Novih 10 zvezdic za par novosti na preizkusnih trkih Euro NCAP

Najvišje število točk sta osvojila edina tokrat preizkušena modela, Citroen C5 Aircross in pa Range Rover Evoque.

Novih 10 zvezdic za par novosti na preizkusnih trkih Euro NCAP (foto: Euro NCAP) Euro NCAP
11. 4. 2019

V zadnjem času sta na ceste (tudi v Sloveniji) zapeljala dva težko pričakovana novinca iz vrst križancev. V prvem primeru gre za popolnega novinca – govora je o Citroenu C5 Aircross – v drugem pa o nadaljevanju v prvi generaciji uspešnega modela, Range Roverja Evoque. Slednji se je na preizkusnih trkih Euro NCAP odlično (z osvojitvijo vseh petih zvezdic) odrezal že v prvi izdaji, sedaj pa je prišel čas, da se ob boku Citroenu dokaže še druga generacija.

Oba novinca sta na preizkusu osvojila vseh pet točk, pri čemer pa je potrebno poudariti, da je Citroenu do vseh petih zvezdic uspelo priti 'šele' ko so sicer izredno bogati osnovni varnostni tehnologiji, ki vključuje tudi naprej obrnjeno kamero dodali še radarski senzor, s katerim so posledično vozilu omogočili delovanje zaviranja v urbanem okolju in pa zaviranja v sili v primeru ko vozilo pred seboj zazna pešce oziroma kolesarje. Z omenjenim dodatkom (ki je za doplačilo na voljo v vseh izvedbah) je C5 Aircross prejel tudi najvišjo letos dodeljeno oceno na področju asistenčnih tehnologij med vsemi zaenkrat preizkušenimi avtomobili.

Tako kot Citroen pa je velik napredek v primerjavi s predhodnikom na področju varnosti kolesarjev in pešcev dosegel tudi Evoque. Le ta namreč vključuje bolj kot ne enake sisteme za njihovo varnost kot Citroen, poleg tega pa so mu pri Range Roverju namenil še aktiven pokrov motorja, ki se v primeru trka s kolesarjem ali pešcem nekoliko privzdigne in tako oblaži udarec. Sicer pa je na drugi strani dobro poskrbljeno tudi za potnike v vozilu samem: s 94 odstotki vseh možnih točk za njihovo varnost se je Evoque zavihtel na drugo mesto v tej kategoriji in hkrati na lestvici letošnjih testov. Na prvem mestu medtem ostaja Seat Tarraco.

»Zadnji rezultati dokazujejo, da so proizvajalci še vedno željni in sposobni dosegati najboljše rezultate na področju varnosti. Pri tem je še posebej navdušujoče dejstvo, da se širi uporaba in vgrajevanje asistenčnih sistemov kot je sistem za zaviranje v sili ter sistem za ohranjanje vozila na enem voznem pasu. Ob tem je doibra novica tudi ta, da bodo nekatere tovrstne tehnologije z letom 2022 postale obvezne, pri čemer pa je treba dodati, da se za njihovo vgradnjo večina proizvajalcev odloča že danes,« je deja generalni sekretar organizacije Euro NCAP Michiel van Ratingen,.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri