Novo v Sloveniji: Audi A6

Od zadnjih avgustovskih dni je tudi uradno v prodajnem programu slovenskega Audija oziroma distributerja Porsche Slovenija osmi rod Audija A6.

Novo v Sloveniji: Audi A6 (foto: Tomaž Porekar) Tomaž Porekar
28. 8. 2018

Za zdaj bodo najhitreje dobavljive limuzine s trilitrskim turbodizelskim motorjem V6 (v dveh različicah, z 231 ali 286 'konji'), ki ju je bilo mogoče naročiti že od sredine julija. Kmalu se jim bo pridružila še prva različica s štirivaljnim turbodizlom (z 204 'konji'). Dobava prvih Avantov se obeta za oktober, še kasneje, a za zdaj še ob neznanem terminu (a ne pred začetkom 2019), bodo na voljo tudi prvi turbobencinski motorji. Tudi za Allroad še ni znano, kdaj bo na voljo, a ga pričakujejo še v prihodnjem letu. V prodajnem programu bo kasneje na voljo tudi priključnohibridna različica. Še letos naj bi bil na voljo tudi turbodizelski štirivaljnik s 163 'konji'.

Audi A6 je tretji (ob A7 in A8) v ponudbi te premijske znamke z močno posodobljeno tehniko in skoraj vsemi tehnološkimi novostmi, ki jih v tem trenutku ponuja avtomobilska industrija. Pri Audiju poudarjajo nov inovativni koncept upravljanja in obsežno povezljivost, bogato ponudbo asistenčnih sistemov za udobje in varnost, športnost z dodanim štirikolesnim pogonom (že doslej) ali štirikolesnim volanom (novost), pa tudi zračno vzmetenje. Novost je tudi, da za zdaj v opremi ni predvidenih ročnih menjalnikov.

Pri vseh različicah bo za večjo varčnost in vzdržnost v pomoč tudi blaga hibridna tehnologija (pri motorjih V6 dela pri 48 voltih, pri štirivaljnikih pa pri 12 voltih).

Mere sicer precej prenovljenega videza karoserije so ostale v dosedanjih okvirih, a novi A6 je le še 6 centimetrov krajši od 5 metrov. Zdaj ponuja nekaj povečan potniški prostor – več prostora pri namestitvi obeh sedežnih vrst ter za ramena in roke v širino.

Opremske ravni imajo zdaj kar štiri stopnje. Ob osnovni sta tu (cenovno enakovredni) design in sport, ki ju je mogoče obogatiti še dodatno, ali s paketom selection pri designu ali pa s paketom S line pri sportu, najbogatejša je oprema z zunanjimi dodatki v slogu S line za obe veji opreme (desig ali sport).

Audi je pred kratkim tudi na novo zasnoval označevanje svojih različic. Tako je zdaj oznaka A6 z osnovnim motorjem 40  TDI (204 'konj'), ta v osnovni opremi stane 55.000 evrov, različica Avant pa 56.130 evrov. Doplačilo za bogatejšo opremo (design ali sport) je  2.740 evrov. A6 45 TDI Quattro (231 'konj') stane 62.530 evrov, A6 50 TDI (286 'konj') pa 69.080 evrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri