Novo v Sloveniji: Audi Q3 Sportback

Ker ni dovolj, da imamo mestne športne terence, s tujo kratico  SUV, so zdaj v modi CUV ali pa SAV. CUV je mestni kupejevski terenec, SAV pa športni aktivni terenec. Slednje so prvi tako imenovali pri BMW, a pomeni isto – popolnega križanca med terencem in kupejem

Novo v Sloveniji: Audi Q3 Sportback (foto: Tomaž Porekar, Audi) Tomaž Porekar, Audi
8. 11. 2019

Točno takšen je Audijev Q3 Sportback, ki je zdaj na voljo tudi na slovenskem trgu. Pri Audiju se ne sprenevedajo, da je to povsem nov model in pravijo, da je spremenjen le karoserijski zadek. Tako so iz običajnega ter uporabnega Q3 dobili model s prisekanim, torej kupejevskim zadkom. Večina tehničnih značilnosti je enaka, le kupe (oprostite: Sportback) je seveda za tri centimetre nižji. Nekaj na račun manjših steklenih površin, nekaj pa zaradi opuščenih vzdolžnih pritrdil (letev) za prtljažnik.

Prilagodljivo udobje

Audi pravi, da je notranjost Sportbacka prilagodljiva in prostorna. Največ k temu pripomore zadnja klop, ki je vzdolžno pomična (za 13 cm) in ki ima tridelno naslonjalo s sedemstopenjsko nastavljivim naklonom.

Digitaliziranost, elektronika in info zabavnost so seveda na visoki stopnji, saj se pri Audiju lahko oprejo na širok nabor pomočnikov, večinoma znanih od drugih modelov, še najbolj pa od 'običajnega' Q3. Zanimiv je dodatni pomočnik, Amazonova Alexa, s katero si lahko pomagamo na najrazličnejše načine. Jasno, da lahko s primerno podporo zgolj z lastnim besednim poveljem odpiramo tudi vrata garaže (a to je le ena od možnosti, ki jih najdemo v naboru Alexa Skills). Serijsko so v tem Q3 tudi štirje asistenčni sistemi, ki pomagajo ohranjati smer vožnje po voznem pasu, drugi opozarja na nerodne zaplete pri menjavi voznih pasov (npr. mrtvi kot). Tu je tudi 'Audi pre sens front', s katerim avtomobil opozarja voznika na nevarnost naleta, če je treba, sproži zaviranje in druge zaščitne ukrepe sistema.

Širok nabor pogonov

Motorna oprema obsega štirvaljnike z različno obsežno pomočjo puhal, izbirati je moč turbodizelski ali turbobencinski motor, ročni ali samodejni dvosklopčni menjalnik ter prednji ali štirikolesni pogon (quattro).

Audi Q3 Sportback je za približno 1.250 evrov dražji od običajnih različic Q3, osnovni z oznako 35 TFSI (torej z bencinskim motorjem z 1,5-litrsko prostornino in s 150 'konji') s prednjim pogonom, ročnim šeststopenjskim menjalnikom stane 36.190 evrov. Osnovni Q3 Sportback 35 TDI (z dvolitrskim motorjem s 150 'konji' in samodejnim menjalnikom) stane 39.270 evrov. Oprema S-line je za okoli 2.800 evrov dražja. Pogon Quattro je povezan z močnejšima motorjema in samodejnim menjalnikom. Tako je v ceniku zdaj najdražji 45 TFSI Quattro S-line z 48.200 evri. Seveda brez najrazličnejših dodatkov, tudi barve, saj je v osnovi brez doplačila le bela.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri