Novo v Sloveniji: Citroën DS3

25. 3. 2010
Deli

O Citroënovem novem tržnem adutu ste bili bralci Avto magazina natančno obveščeni že v peti letošnji številki. Sedaj je DS3, ki ga snovalci postavljajo ob bok (še raje pa nad) Miniju, Alfinemu Mitu, Fiatovemu 500 in podobni druščini, zapeljal še na slovenske ceste.

Luč sveta je ugledal kot odgovor na izzive sodobnega življenjskega sloga. Obnaša se namreč kot modni dodatek, sledi trenutnemu modnemu navdihu, hkrati pa se ima kljub diferenciaciji od siceršnje tržne ponudbe za dosegljivega širšemu krogu ljudi.

Cilja seveda v segment dinamičnosti, področje torej, o katerem v Citroënovem slovarju v zadnjem času (z redkimi izjemami) ni ne duha ne sluha. Francozi tako obljubljajo čvrsto, a še vedno udobno vzmetenje, natančno vodljivost in odziven volan.

'Trojko' poleg prekinjenega B stebrička in oblice kroma najbolj zaznamuje mnoštvo barvnih kombinacij (v vlogi unikatnosti), pri čemer kupec zaenkrat lahko izbira med štirimi strešnimi tatuji, šestimi barvami armaturne plošče, sedmimi barvami ročice menjalnika, osmimi barvami ogledal, dvanajst vrstami platišč (16- ali 17 palcev) … Pozornost so posvetili tudi kakovosti uporabljenih materialov in končni izdelavi.

Na naše tržišče prihaja s štirimi motorji (izvedenka So Chic z VTI 120 in dizelskim HDI 90, Sport Chic pa kot s turbopuhalom opremljeni 'bencinar' THP 150 in dizelski HDI 110).

Slovenski zastopnik pričakuje, da bo letos prodal 120 DS3-jev, prodaja se začne v začetku aprila (ko bodo na voljo tudi testna vozila), čakalna doba znaša 3 mesece (večina vozil bo naročenih v proizvodnjo).

Cene se bodo gibale od 15.900 evrov za So Chic VTi 120 Airdream do 19.500 evrov za Sport Chic HDi 110 FAP Airdream. Velja omeniti, da bodo imele vse različice štiri varnostne blazine, dve varnostni zavesi, ESP, klimatsko napravo, radio s CD-in MP3-predvajalnikom ter 6 zvočnikov serijsko. (MG)

Foto: Matej Grošelj

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol