Novo v Sloveniji: Citroen Jumper

3. 6. 2014
Deli

Pred nekaj dnevi je v Sloveniji novega Boxerja začel prodajati Peugeot, zdaj se mu z Jumperjem pridružuje še Citroën.

Dodaten razlog za skoraj istočasni začetek prodaje pa je seveda tudi skupna proizvodnja. Tako Boxer kot Jumper se izdelujeta v Italiji, v isti tovarni, kjer bo s proizvodnih trakov zapeljal tudi Fiat Ducato. Začetni načrt je proizvodnja 260.000 vozil letno, od tega bo polovica proizvodnje pripadla Fiatu, druga polovica pa skupini PSA.

Od prve predstavitve leta 1994 pa do danes se je za Citroënovega Jumperja odločilo več kot 800.000 kupcev. Zdaj je čas za Jumperja četrte generacije, za katerega pa pri Citroënu zatrjujejo, da ne bo samo kombi! Pri projektiranju novega Jumperja so namreč uporabili znanje in izkušnje tudi s področja osebnih avtomobilov ter oboje strnili v eno najbogatejših ponudb lahkih gospodarskih vozil na trgu, v kateri ponujajo ob Jumperju še Nema, Berlinga in Jumpyja.

Novi Jumper ni zgolj kombi, temveč ima tudi zanimivo oblikovanje in prilagodljivo prostornost. Novi prednji žarometi se pohvalijo z dnevnimi lučmi LED, tudi oblika celotnega avtomobila sledi hišni oblikovalski filozofiji. V notranjosti so vozniku na voljo številni sladkorčki: sedež s prilagodljivim vzmetenjem, po višini nastavljiva pisalna mizica in tudi možnosti povezovanja z napravo Connecting Box (pribor za prostoročno telefoniranje bluetooth in vhod USB) ter prvič v tej kategoriji tudi petpalčni barvni zaslon na dotik za novi funkciji navigacije in kamere za vzvratno vožnjo.

Veliko pozornosti je bilo namenjene tudi vsakodnevnemu prevozu tovora in Jumper se lahko pohvali z dobrim razmerjem med uporabno prostornino in zunanjimi merami. Tako znaša širina v notranjosti tovornega prostora med blatniki 1,42 metra, celotna uporabna širina tovornega prostora pa 1,87 metra. Po zaslugi teh mer je novi Jumper najboljši v svoji kategoriji, ponuja pa bogato izbiro, zgrajeno na različnih oblikah karoserije, ki so na voljo v štirih dolžinah (L1, L2, L3, L4), na treh medosnih razdaljah (3 m, 3,45 m, 4,04 m) in s tremi višinami (H1, H2, H3). Skupno je tako na voljo osem oblik karoserije z osmimi do 17 m3 prostornine in kar 104 različnih izvedenk furgona, pri katerih je mogoče izbirati med dvema paketoma opreme. Za Jumperja v tovorni različici bo potrebnih od 24.802 do 34.566 evrov. Potniški Jumper bo na voljo v 17 izvedenkah, paketi opreme bodo trije, zanj pa bo treba odšteti od 28.390 do 37.430 evrov. Seveda so to uradne cene s cenika, za kupce pa ima zastopnik že pripravljene kar zajetne popuste. Tudi zato upajo, da bodo letos prepričali vsaj 250 kupcev, prihodnje leto pa kar 500. Ob tem pri Citroënu zagotavljajo, da bo novi Jumper kupcem prihranil tudi stroške uporabe, saj so nekateri motorji v primerjavi s prejšnjimi varčnejši tudi do 15 odstotkov, cenejše pa bo tudi servisno vzdrževanje, saj bo treba novega Jumperja servisirati na vsakih 48.000 kilometrov ali dve leti.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja