Novo v Sloveniji: CX-30

Mazdin tretji križanec z oznako CX-30 se je uvrstil med dosedanja dva iz ponudbe te vrste avtomobilov, CX-3 in CX-5. Nenavadna oznaka ni posledica slabega načrtovanja, pač pa bolj potreba Mazdine globalne ponudbe, saj je oznaka CX-4 ostala rezervirana za kitajski trg.

Novo v Sloveniji: CX-30 (foto: Tomaž Porekar, Mazda) Tomaž Porekar, Mazda
20. 9. 2019

CX-30 pa bo dopolnila vrzel med obema prej omenjenima. CX-30 je zasnovan v tesnem sorodstvu z Mazdino zadnjo novo kombilimuzino z oznako 3, le nekoliko više nasajen in malenkostno krajši od 'trojke'. Ponuja pa podobno veliko prostora, tako za potnike kot tudi za prtljago. Na zadnjih sedežih bodo potniki sicer bolj imeli v spominu utesnjenost CX-3 kot pa prostornost CX-5. Sicer pa je notranjost skorajda identična novi 'trojki', tako glede vtisa odlične kakovosti izdelave in materialov, kot tudi rešitev, ki se ne prilagajajo najnovejšim trendom glede info zabavnih sistemov. Upravljanje vsebin na dokaj preglednem sredinskem zaslonu je tako med vožnjo možno zgolj z vrtljivim in ostalimi gumbi na sredinski konzoli. Pregledni merilniki in udobni sedeži pa nadomestijo tisti kanček sodobnosti upravljanja številnih funkcij kot pri pametnih telefonih.

Številne kombinacije opreme in motorjev

Sicer pa je ponudba opreme, motorjev in pogonskih rešitev podobna kot pri ostalih Mazdinih modelih. Novost bo novi motor z Mazdino oznako Skyactiv X, kjer za učinkovito polnjenje valjev in zgorevanje zmesi bencinskega goriva in zraka skrbi sistem SSPCI. Motor deluje z izredno revno homogeno zmesjo zraka in goriva. Je za dva- do trikrat bolj revna kot pri konvencionalnih bencinskih motorjih. Delež goriva v zmesi z zrakom je tako majhen, da se sicer s konvencionalnim dodanim vžigom z vžigalno svečko sicer vžge, a ne more popolnoma zgoreti. Na ta način si pri Mazdi obetajo za občutni delež zmanjšano porabo, a to zmanjšanje bo bržda v običajni uporabi manj občutno kot je pri testih v nadzorovanem okolju. Razen tega dvolitrskega motorja, ki nudi najboljše zmogljivosti (180 'konj', 224 Nm navora), bosta na voljo še bencinski motor z oznako Skyactiv G in turbodizel z oznako Skyactiv D. Prvi ima 122 'konj', slednji 118. Pri vsem treh motorjih jo na voljo kombinacije s samodejnim menjalnikom in tudi s štirikolesnim pogonom.

Enako velja tudi za štiri stopnje stopnje, ob osnovni še Plus, GT in GT Plus, variacije so tudi še možne z dodatki k opremam z oznakami Sound, Style, Luxury in Safety. V osnovni opremi je že kar bogat spisek uporabnih dodatkov: LED luči (žarometi, smerniki, zadnje luči); projekcijski (Head up) zaslon, prilagodljivi tempomat, pripomoček za preprečevanje naleta (SCBS) z zaznavanjem pešcev (AEB), pomoč pri zaviranju (SBS), nadzor mrtvih kotov (BSM) + opozarjanje na promet za vozilom (RCTA), pomoč pri ohranjanju voznega pasu (LKA), inteligentna pomoč za upoštevanje hitrostnih omejitev (ISA), prepoznavanje prometnih znakov, samodejni preklop žarometov (HBC) in nadzor voznikove zbranosti (DAA).

Začetek z dobro opremo pri 23.690 evrih

Cena Mazde CX-30 Skyactiv G122 je 23.690 evrov, doplačilo za opremo Plus znaša 1.400 evrov, doplačilo za samodejni menjalnik ali štirikolesni pogon je 2.000 evrov. Mazda CX-30 Skyactiv D116 stane 24.390 evrov. Mazda CX-30 Skyactiv X180 GT stane 25.390 evrov. Doplačila za skoraj vse barve (razen bele) so od 450 do 730 evrov (kovinska 'Soul crystal red').

Najdražja Mazda CX-30 Skyactiv X180 AWD AT GT Plus SO SA LU SD pa stane 34.590 evrov. Mazdini trgovci so CX-30 že začeli prodajati in tudi dobavljati, dobava tistih z motorjem Skyactiv X se prične oktobra.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri