Novo v Sloveniji: Fiat 124 Spider je avto za ljubitelje

19. 4. 2017
Deli

Fiatov novi roadster si je za pot do slovenskega trga vzel čas za premislek – potem ko je bil premierno predstavljen na avtomobilski razstavi v Los Angelesu novembra 2015, bo zdaj na voljo tudi slovenskim kupcem.

Gre za posrečeno kombinacijo Mazdine osnove in Fiatove vsebine, pa tudi spomina na veliko Fiatovo ime, saj je Fiat prvič avtomobil z nazivom 124 Spider predstavil že leta 1966 in ga potem navdušencem mehkih streh in neposrednega stika z naravo ponujal skoraj dve desetletji. V sedanji izdaji je 124 Spider spominjajoč na videz svojega predhodnika  v vseh osnovnih potezah, za marsikoga pa tudi prepričljivejša interpretacija klasičnega roadsterja kot Mazdina z oznako MX-5. Kot močno izrazno sredstvo privlačnosti oblike pa so Fiatovi oblikovalci uporabili žaromete ter druge luči spredaj in zadaj. Fiatov 124 Spider ima še dodatno različico z oznako Abarth. Tudi ta si je iz zgodovine Fiatovih izdelkov sposodila številne oblikovne navedke, od črnega motornega in prtljažnega pokrova do kombinacije črne in rdeče barve notranjosti.

Motor s turbinskim puhalom

V nasprotju z Mazdinim MX-5 pri Fiatu v 124 Spider ponujajo 1,4-litrski bencinski štirivaljnik z oznako MultiAir Turbo, možna je izbira šeststopenjskega ročnega ali dvosklopčnega samodejnega menjalnika. Kot Fiat 124 Spider ima motor zmogljivost 140 'konj', kot Abarth pa 170. 

Abarth dokončan v Mirafioriju

Različico Abarth 124 Spider z vso posebej namenjeno opremo končno obdelajo v Torinu, v Fiatovem obratu v Mirafioriju. S posebnim poudarkom na lahki gradnji ter številnimi posebej razvitimi dodatki dobi Abarth primerne razlikovalne značilnosti v primerjavi z običajnim Fiatom. Veliko pri tem naredi tudi bogata oprema. Abarth ima kot serijsko opremo tudi diferencialno zaporo, skupaj z odličnim razmerjem med maso in zmogljivostjo motorja (6,2 kilograma na eno konjsko moč) ter dobro porazdelitvijo mase med obe osi pa omogoča odličen vozni vtis.

Morebiti za deset kupcev

Slovenski Fiatov uvoznik Avto Triglav računa, da se bo za nakup te novosti pri nas odločilo deset kupcev, kakšna bo porazdelitev med tiste, ki se bodo odločili za Fiat oziroma Abarth, pa ni znana. Fiat 124 Spider MultiAir Turbo (140 'konj') bo stal 26.990 evrov (vključen je popust dveh tisočakov), tisti z bogatejšo opremo z oznako Lusso bo stal še 2.500 evrov več, za sprego s samodejnim menjalnikom je treba dodati še dva tisoč evrov. Abarth 124 Spider pa stane 36.990 evrov, različica s samodejnim menjalnikom pa dodatnih 2.500 evrov. (TP)

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"