Novo v Sloveniji: Fiat Panda

4. 6. 2012
Deli

Od leta 1980 so po svetu prodali 6,5 milijona Pand in zdaj je tudi na našem trgu že nova, tretja generacija, pri kateri naj bi močno izstopali predvsem kakovost izdelave in materialov.

Obljubljajo tudi veliko odlagalnih površin in predalov, ob tem pa tudi veliko prilagodljivost notranjosti: kupec jo namreč lahko naroči s 4 ali s 5 sedeži, s polovično ali tretjinsko deljivostjo zadnje klopi, s pomično zadnjo klopjo in celo s preklopnim (naslonjalo) sovoznikovim sedežom za prevoz do dobra 2 metra dolgih predmetov.

Trivratne tudi tokrat ni v ponudbi, lahko pa kupec izbira med tremi motorji: dva sta bencinska - 1.2 8v (ki je pri tem na voljo tudi s sistemom za delovanje na utekočinjen naftni plin LPG) ter dvovaljni 0,9 TwinAir Turbo - in eden je turbodizelski Multijet, poleg ročnega pa ponujajo še robotizirani menjalnik. Na voljo so trije osnovni paketi opreme; v osnovnem so med drugim 4 varnostne blazine, stabilizacijski ESP(!) in 5-letna garancija, v srednjem pa ročna klimatska naprava in elektrifikacija šip ter vrat.

Najcenejša ta hip je 1.2 8v Pop (7.990 evrov), najdražja pa 1.3 Multijet 16v Lounge (11.690 evrov); za tisočaka pridobite srednji paket, za dodatnih 500 evrov pa najbogatejšega. V ceniku je skupaj 10 kombinacij, za jesen pa že napovedujejo več pomembnejših novosti: 4-kolesni pogon, motor TwinAir brez turbopuhala, pa ogrevanje prednje šipe in sistem LCSM (Low Speed Collision Mitigation), ki je Fiatova različica sistema za samodejno zaviranje pri hitrostih pod 30 kilometri na uro.

Pri tem pa ostaja v prodaji tudi prejšnja (druga) generacija Pande, a z nekoliko okrnjeno ponudbo (predvsem manj opreme), do jeseni pa bo ta še na voljo s 4-kolesnim pogonom. Odslej stane najcenejša Panda II 7.490 evrov. (VK)

Foto: VK

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"