Novo v Sloveniji: Ford Ranger in Ford Tourneo Custom M-HEV

Ford je poskrbel za prenovo svojega najbolje prodajanega lahkega poltovornjaka Rangerja in ta je zdaj na voljo tudi na slovenskem trgu.

Novo v Sloveniji: Ford Ranger in Ford Tourneo Custom M-HEV (foto: Tomaž Porekar, Ford) Tomaž Porekar, Ford
6. 11. 2019

Ford si je z Rangerjem pri nas ustvaril kar dobro izhodišče, lani so jih na primer prodali 500 primerkov. Zdaj je poltovornjak prenovljen, z drugačnim videzom in dvolitrskim turbodizlom, ki ustreza najnovejšim emisijskim standardom. Ob običajnem šeststopenjskem menjalniku je na voljo tudi različica z desetstopenjskim samodejnim. Izbrati je mogoče med tremi zmogljivostmi, osnovni motor ima 130 'konj', na voljo pa sta še motorja s 170 in 213 'konji'.

Tri karoserijske različice

Ranger je seveda na voljo v treh kabinskih različicah ter kar štirih opremskih izbirah, in sicer XL, XLT, Limited in Wildtrack. Ranger je serijsko opremljen s sistemom za preprečevanje trkov z zaznavanjem pešcev. Razen tega je na voljo še s številnimi elektronskimi pomočniki, ki so sicer v naboru pri osebnih avtomobilih. Zanimiv in uporaben je tudi pomočnik za zaznavanje vozil v mrtvem kotu, sistem pa lahko prilagodimo tudi celotni zapregi, kadar Ranger vleče prikolico.

Pri bolj 'civiliziranih' različicah, bolj namenjenih za osebno rabo, je na voljo tudi pomoč za dvig zadnje stranice tovornega prostora, pri čemer lahko pomaga posebna vzmet, kar znatno olajša spuščanje in dviganje tega dela avtomobila.

Ford Ranger XL z enojno kabino in 130 'konjskim' motorjem stane 25.940 evrov, za takšnega z dvojno kabino je treba odšteti dobrih 1.500 evrov več, Wildtrack z dvolitrskim turbodizlom in 213 'konji' pa stane 39.900 evrov.

Prva stopnja elektrifikacije

Slovenski uvoznik Forda je hkrati s prenovljenim Rangerjem pričel tudi prodajo kombija Tourneo Custom z novo motorno različico. Tej pomaga blaga hibridna tehnologija, ki so jo dodali k uveljavljenemu dvolitrskemu turbodizlu. Motor ima s samopolnilnim hibridnim sistemom zdaj 130 ali 185 'konj'. 48-voltna napeljava skrbi za hibridizacijo in hkrati tudi omogoča zmanjšanje porabe goriva, saj dodatni elektromotor omogoča izrabo v posebni bateriji spravljene elektrike, ki jo samodejno pridobivamo ob zaviranju ali zmanjševanju hitrosti. Različica 2,0 TDCI EcoBlue M-HEV 130 z ročnim menjalnikom, kratko medosno razdaljo  in opremo Titanium stane 38.380 evrov, močnejša s 185 'konji' pa 40.110 evrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri