Novo v Sloveniji : Ford Ranger

Novi Ford Ranger je zdaj tudi uradno naprodaj kupcem v Sloveniji. Čeprav je v nekaterih evropskih državah na voljo že nekaj časa, pa jih je veliko, ki na novega Rangerja še čakajo.

Novo v Sloveniji : Ford Ranger (foto: Sebastjan Plevnjak) Sebastjan Plevnjak
2. 4. 2016

No, Slovenije ni več na tem seznamu, bo pa naša dežela v tem mesecu testni poligon vzhodnoevropskim novinarjem, ki bodo po naši deželi vozili in preskušali novo Fordovo pridobitev.

Ford Ranger je na ceste zapeljal že pred petnajstimi leti. V vsem tem času je navduševal z uporabnostjo, zanesljivostjo in obliko. No, oblikovno se novinec v primerjavi z dosedanjo generacijo ni bistvenih spremenil, je pa zato precej več tistih očem nevidnih novosti in izboljšav. Prenovljeni so motorji, več je naprednih tehnologij in seveda varnostnih sistemov, zaradi katerih je Ford Ranger še vedno edini v svojem segmentu, ki si je prislužil 5 zvezdic na Euro NCAP.

Ko je govora o uporabnosti, se lahko novi Ranger pohvali z 28-stopinjskim vstopnim kotom in 25-stopinjskim prelomnim kotom, zaradi katerih je z njim mogoče prevoziti marsikateri vzpon in prelom, pri tem pa je mogoče zapeljati tudi v do 800 milimetrov visoko vodo. Rangerja se lahko obteži s tovorom težkim do 1,2 tone, omogoča pa tudi vleko prikolice, težke do 3,5 tone.

Prenova je doletela tudi notranjost. Zdaj se tudi Ranger lahko pohvali z novim osrednjim zaslonom in sistemom Sync 2, pa tudi sicer pri Fordu stremijo k temu, da bi bila notranjost kar seda podobna tistim v osebnih avtomobilih.

Tudi zato si pri Fordu želijo, da bi še naprej ohranjali status najbolje prodajanega pickupa v Evropi, ki si ga je pridobil v lanskem letu, ko se je zanj odločilo več kot 27.000 kupcev, kar je bilo kar 27 odstotkov več kot leto poprej. Zato so ambiciozni tudi slovenski prodajni načrti, kjer si zastopnik želi, da bi letos prodali od 200 do 250 Rangerjev.

Kupci bodo lahko izbirali med štirimi nivoji opreme (XL, XLT, Limited in Wildtrack), tremi karoserijskimi izvedbami (enojna, podaljšana kabina in dvojna kabina) in dvema dizelskima motorjema. Šibkejši 2,2-litrski TDCi bo na voljo v dveh različicah (130 in 160 'konj'), močnejši 3,2-litrski TDCI, ki je na voljo z najboljšo opremo Wildtrack pa se ponaša s kar 200 'konji in 470 Nm navora.

V začetku je kupcem na voljo promocijski popust v višini 1.900 evrov, zaradi katerega je Ranger XL z enojno kabino naprodaj za 21.690 evrov. Različica z dvojno kabino in 4x4 pogonom stane 23.850 evrov, za najmočnejši in najbolje opremljeni Ranger 3.2 TDCi pa je potrebnih 34.570 evrov oziroma 35.800 za različico s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. (S.P.)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri