Novo v Sloveniji: Honda CR-V 1.6 i-DTEC

7. 11. 2013
Deli

Čeprav je v razredu (ali razredih) križancev prednji pogon precej bolj priljubljen od štirikolesnega (ker je cenejši in ugodnejši pri porabi), je bila Honda CR-V tu izjema.

Podobno velja za delež bencinskih motorjev. Razlog je preprost: do zdaj CR-V ni imel cenejšega, manj zmogljivega dizla, ki bi ustrezal navadam evropskih kupcev, dražji pa je bil na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom.

Zdaj so se stvari spremenile, na slovenske ceste je zapeljal CR-V z 1,6-litrskim dizlom pod motornim pokrovom. Po njegovi zaslugi naj bi se odstotek dvokolesno gnanih CRV-jev dvignil s 15 na okoli 25, dolgoročno celo 30 odstotkov, delež dizlov pa se je z dosedanjih 81 odstotkov še bolj približal stotici. Temu so prilagojene tudi cene: pri opremi Elegance, ki je (in bo) najbolje prodajana, je razlike med osnovnim bencincem in 1.6 i-DTEC 1.500 evrov (pri povsem osnovni opremi je ta razlika precej višja, a le zato, ker si je AC Mobilu uspelo izboriti posebno nizko ceno za ta model).

Tako bo najcenejši dizel stal 24.990 evrov (z opremo Comfort, ki ima samodejno dvopodročno klimatsko napravo, tempomat, ogrevana vzvratna ogledala, sistem start-stop in sistem za pomoč pri speljevanju v klanec) oziroma 26.490 evrov za različico Elegance (ki ima še večfunkcijski usnjen volan, dežno tipalo, tipalo za luči, parkirna tipala in bluetooth), najdražja pa bo različica Lifestyle (usnjeno ogrevano oblazinjenje, biksenonski žarometi ...) za slabih 29 tisočakov.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol