Novo v Sloveniji: Honda CR-V

Honda je na slovenskem trgu predstavila prenovljenega križanca Honda CR-V.

Novo v Sloveniji: Honda CR-V (foto: Honda) Honda
6. 5. 2015

Hondin uspešni križanec CR-V ima odslej spremenjeno ponudbo motorjev. Nič več ne bo v ponudbi 2,2-litrskega turbodizla, odslej je (tako kot že pri nekaterih njihovih drugih modelih) na voljo turbodizel z eno samo prostornino, a dvema različnima zmogljivostma. Hkrati so ponudbo prenovili tudi z različnimi novimi elektronskimi dodatki, ki so v pomoč vozniku za večjo varnost ali bolj udobno vožnjo. Tudi novi info zabavni sistem, kakršnega ima tudi prenovljeni Civic, bo zdaj na voljo kupcem pri CR-V.

Vse to pa pomeni tudi nekoliko spremenjene cene, zdaj so avtomobili za od 500 do 1.00 evrov dražji, pri bolje opremljenih opremskih paketih pa je zdaj bogatejši spisek dodatkov.

Avtomobilska zunanjost je sicer na videz skoraj povsem nespremenjena, drugačni so le maska ter oba odbijača, tako da je avtomobil zdaj tudi za 3,5 cm daljši. Z razširjeno medosno razdaljo in nekoliko spremenjenim podvozjem je tudi za od 0,5 do 1,5 cm nižji.

Močnejši turbodizelski motor (160 'konj' – prej iz 2,2 litra le 150) je odslej na voljo tudi z novim devetstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Najcenejši CR-V ostaja tisti s prednjim pogonom in šeststopenjskim ročnim menjalnikom ter bencinskim dvolitrskim štirivaljnikom. Cena za 2,0 i-VTEC 2WD Comfort (155 'konj') znaša 25.370 evrov, enak s štirikolesnim pogonom stane 28.420 evrov. Najcenejši turbodizelski CR-V je 1,6 i-DTEC 2WD Comfort (120 'konj') za 27.490 evrov, močnejši 1,6-litrski z ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom ter opremo Elegance (160 'konj') pa stane 32.740 evrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri