Novo v Sloveniji: Honda HR-V

5. 11. 2015
Deli

Številnim letošnjim jesenskim novostim na avtomobilskem trgu se je pridružila še Honda HR-V.

Tudi pri Hondi so se še pravočasno odzvali na novi trend pri uveljavljanju doslej manj priljubljenega razreda manjših terencev/križancev. Hondin HR-V po velikosti spada v povprečje tega razreda, ki ob razmeroma kratki dolžini (do 4,3 metra) ponuja nekoliko više nasajene kabine kot so te pri avtomobilih nižjega srednjega razreda. Hondin HR-V se izkaže z zasnovo sedežev, ki jo poznamo že iz Jazza in Civica, torej z možnostjo izrabe dodatnega prostora pod zadnjo klopjo, ker so posodo za gorivo namestili pod prednja sedeža.

Hodin HR-V bo na voljo v dveh motornih različicah, z 1,5-litrskim bencinskim ter 1,6-litrskim turbodizelskim motorjem. Na voljo (le pri bencinskem motorju) je tudi samodejni (brezstopenjski) menjalnik. V nasprotju z marsikaterim tekmecem v razredu pa bo pri Hondi mogoče izbrati samo HR-V s prednjim pogonom. Omeniti velja, da je že v osnovni različici z oznako Comfort spisek uporabne opreme kar dolg in skromnejšim kupcem ne bo treba iskati bolje opremljenih različic Elegance ali Executive.

Podrobnejši pogled na cenik pokaže, da bodo kupci že od samega začetka prodaje deležni dva tisočaka popusta. S tem se cena pri osnovnem modelu 1,5 i-VTEC Comfort zniža na 20.900 evrov. 1,5 i-VTEC s samodejnim menjalnikom je povezan zgolj z dvema bogatejšima opremama, v različici 1,5 i-VTEC Elegance stane 25.990 evrov. Cena različice 1,6 i-DTEC Comfort znaša 23.490 evrov.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol