Novo v Sloveniji: Hyundai i20

20. 1. 2015
Deli

Napovedan že lani jeseni, predstavljen pa konec septembra v Parizu, zdaj Hyundai i20 prihaja tudi v slovenske prodajne salone.

Drugi rod i20 naj bi za slovenskega distributerja spet prinesel osveženo ponudbo, saj gre ne nazadnje za model, ki išče kupce v tekmi s Cliom, Polom, Fiesto, Corso ali Fabio. Pri Hyundaiju z i20 začenjajo novo oblikovno poglavje, predvsem pa je njegov videz precej bolj odrasel, kot je bila zunanjost pri prvi generaciji.

Motorna ponudba je široka, saj sta na voljo po dva bencinska in dva turbodizelska motorja, osnovni 1,25-litrski bencinski celo z zgolj 75 ali pa tudi s 84 'konji'.

Avtomobil je ob bolj odraslem videzu tudi daljši in malenkost širši, z daljšo medosno razdaljo. Ta omogoča večjo prostornost, več prostora je tako za potnike kot tudi za prtljago.

Pri slovenskem Hyundaijevem distributerju menijo, da so za novost pripravili tudi privlačne cene, saj je osnovno različico i20 1.25 CVVT Life (75 'konj') mogoče dobiti že za 10.770 evrov, močnejši motor s 84 'konji' in višjo stopnjo opreme (Comfort) stane dobrega tisočaka več. Doplačilo za močnejši 1,4-litrski motor s 100 'konji' je 900 evrov dražji, i20 s trivaljnim turbodizlom 1.1 CRDI in osnovno opremo pa stane 12.770 evrov.

Pri Hyundaiju Avto trade računajo, da bodo letos lahko našli okoli 600 kupcev za to novost.