Novo v Sloveniji: Hyundai i20 po štirih letih s prenovljeno podobo in brez dizlov

Hyundaijev predstavnik B-segmenta je doživel temeljito prenovo, ki (bojda) že meji na novo generacijo.

Novo v Sloveniji: Hyundai i20 po štirih letih s prenovljeno podobo in brez dizlov (foto: Jure Šujica) Jure Šujica
18. 9. 2018

Hyundai je s svojim predstavnikom v razredu manjših kombilimuzin – če segment C poimenujemo z oznako 'Golfov razred', naj bo ta potem 'Polov' – modelom i20, prisoten že vse od leta 2009. V tem času je po vsem svetu našel več kot dva milijona kupcev, dobrih 5.000 pa tudi v Sloveniji. Ob tem pri Hyundaiju dodajajo, da je druga generacija, ki je na trg zapeljala leta 2014, pri kupcih še nekoliko bolj priljubljena.

A štiri leta je na avtomobilskem trgu že kar lepa doba oziroma čas, ko po nenapisanem pravilu avtomobilu že pritiče prva posodobitev. In ker i20 ni nikakršna izjema, jo je bil pred kratkim deležen tudi sam. Ta naj bi bila celo tako obsežna, da že meji na menjavo generacije. Zajema namreč številne spremembe tako na zunanji podobi avtomobila kakor tudi v njegovi notranjosti, pod pokrovom motorja ter na tehničnem področju.

Če se torej dotaknimo zunanjosti prenovljenega i20, bo v oči najprej padla nova maska hladilnika, ki so jo oblikovalci povzeli po drugih modelih znamke, kot sta ne nazadnje tudi i30 in zastavonoša znamke, Santa Fe. Na zadnjem delu bodo nekoliko manj opazni nov odbijač, nove zadnje luči in vzvratna kamera, registrska oznaka ter letev nad njo, ki so postavljeni nekoliko višje. Za nekoliko bolj dinamičen videz zunanjosti bo poskrbela možnost dvobarvne karoserije, saj bodo kupci lahko izbrali možnost v črno obarvane strehe vozila. V notranjosti večjih novosti ni, izjema je nov informativno-razvedrilni sistem z na dotik občutljivim zaslonom premera sedem palcev in podporo pametnim telefonom z operacijskim sistemom iOS ter Android.

Dizlov ni več, prihaja avtomatski menjalnik

Velik napredek je i20 dosegel na področju varnosti. Po novem bo namreč na voljo z nekoliko večjim naborom asistenčnih sistemov, združenih pod imenom SmartSense. Ti zajemajo sistem za preprečevanje naleta, sistem za nadzor voznikove zbranosti, žaromete z možnostjo samodejnega zasenčenja in sistem za preprečevanje nenamerne menjave pasov.

Štirje bencinski motorji bodo na voljo v prenovljenem i20; dva atmosfersko polnjena s prostornino 1,25 litra in močjo 55,2 in 63 kilovatov (75–84 'konjev') ter dva nova litrska turbo motorja z močjo 73,6 in 88,3 kilovata (100–120 'konjev'). Vsi motorji z izjemo najmočnejšega – ta bo na voljo s šeststopenjskim menjalnikom in kot edini še s filtrom trdih delcev – bodo na voljo s petstopenjskim ročnim menjalnikom, za doplačilo pa jih bo mogoče povezati s sedemstopenjskim avtomatskim menjalnikom DCT z dvojno sklopko. Kupcem bodo na voljo štirje paketi opreme, cene pa se bodo (ob upoštevanem popustu v višini 1.200 evrov) gibale med 10.990 evri za izvedbo s šibkejšim 1,25-litrskim motorjem in opremo Life ter 15.840 evri, kolikor bo treba odšteti za izvedbo z močnejšim litrskim motorjem in paketom opreme Premium.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri