Novo v Sloveniji: Hyundai ix35

18. 4. 2010
Deli

Težko pričakovani ix35 je prispel na naš trg. Tehnično sicer zamenjuje model Tucson, a je od njega za vsaj dve generacije naprednejši.

Zasnovan in izdelovan v Evropi, nosi nov hišni 'fluidni' obraz in je prvi Hyundai s trojno petletno garancijo: brez omejitve kilometrov, z asistenco in brezplačnimi pregledi vitalnih delov vozila. Poganja ga lahko dvolitrski bencinski (120 kilovatov) ali prav tako dvolitrski turbodizelski (100 ali 135 kilovatov) motor, pogon je ne glede na izbrani motor lahko dvo- ali štirikolesni, menjalniki so ročni (pri bencinskem s petimi, pri turbodizelskem pa s šestimi prestavami), le pri zmogljivejšem turbodizlu je mogoče doplačati za šeststopenjsko avtomatiko nove generacije.

Jeseni naj bi se motorni ponudbi pridružila še bencinski 1.6 GDI ter turbodizelski 1.7 CRDi, ki bo zmogel 84, 5 kilovata. Paketi opreme so štirje (Life, Comfort, Style in Premium), nekaj pa ostane tudi za posamična doplačila; navigacijski sistem, denimo, stane 1.200 evrov, a vsebuje tudi predvajalnik DVD ter prikaz slike s kamere za vzvratno vožnjo. Še cene: po ceniku najcenejši je 2.0 CVVT 2WD Life (19.900 evrov), najdražji je 2.0 CRDi LP 4WD Premium (28.990 evrov), najcenejši turbodizel pa je 2.0 CRDi LP 2WD Life (22.490 evrov).

Zmogljivejši turbodizel (HP) se naroča kot doplačilo k šibkejši različici (LP), stane pa 1.000 evrov. Novi ix35 razvaja z veliko serijske opreme, med drugim s sistemom ESP (ki vključuje tudi večino znanih dodatnih podsistemov), šestimi varnostnimi blazinami, klimatsko napravo, usnjem na volanskem obroču, deljivo zadnjo klopjo, avdiosistemom (CD, mp3, AUX, USB), Bluetoothom, potovalnim računalnikom, električnim paketom za šipe, ključavnico (daljinsko) ter ogledali, aluminijastimi platišči (16 palcev), hlajenim predalom, hitrostno prilagodljivim servovolanom in še s čim. Približno 400 jih bo letos pri nas našlo kupca, od tega slaba polovica z bencinskim motorjem in prav tako slaba polovica z dvokolesnim pogonom. (VK)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja