Novo v Sloveniji: Jeepova trojka

11. 1. 2019 | Tomaž Porekar
Deli

Jeep se še naprej krepi kot najpomembnejša znamka koncerna Fiat-Chrysler. Tako so zdaj tudi na slovenskem trgu predstavili novo generacijo Wranglerja ter prenovljena Renegada in Cherokeeja.

Jeep Wrangler

Na salonu v Detroitu so ravno pred letom dni slavili premiero četrtega rodu, Prvi je to ime dobil leta 1987. Seveda pa je Wrangler nosilec celotnega Jeepovega izročila, odkar so pred več kot 75 leti začeli izdelovati za potrebe ameriške vojske. Novi Wranglerjev rod prinaša številne novosti, ki pa so bile nujno potrebne, da se bo lahko še naprej uspešno kosal s sodobno avtomobilsko ponudbo.

Pri Jeepu pravijo, da je novost nesporni prvak terenske vožnje, saj je najzmogljivejši Wrangler do zdaj, z vrhunskim udobjem in vodljivostjo. Kupec ima možnost izbire dveh sistemov aktivnega stalnega štirikolesnega pogona na zahtevo – Command-Trac in Rock-Trac, z elektronsko zaporo sprednje in zadnje osi Tru-Lok ter diferencialom z omejenim zdrsom Trac-Lok in elektronskim izklopom sprednjega stabilizatorja.

Wranglerjeva oblika ohranja pristne slogovne poteze legendarnega modela z novimi kombinacijami strehe, ki zagotavljajo več svobode pri vožnji z odprto streho.

Za Evropo je dobil dva popolnoma nova motorja, in sicer 2,2-litrski turbodizelski motor MultiJet II in 2,0-litrski turbobencinski motor. Vsi motorji v modelu Wrangler so opremljeni z novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom in s funkcijo Start/Stop (ESS).

Z odštetim akcijskim popustom je osnovni Wrangler 2.2 CRD Auto (200 'konj') na voljo za 54.730 evrov, osnovni bencinski 2.0 T GME Rubicon (272 'konj') pa za 62.990 evrov.

Jeep Renegade

Prenovljen je tudi Jeepov najmanjši – Renegade. Po štirih letih uspešne prodaje po vsem svetu je ta Jeep, ki edini tudi nima porekla izdelave v ZDA, zdaj dobil nekaj sprememb na zunanjosti in notranjosti, pa tudi nove motorje, s čimer se pri Jeepu prilagajajo novim zahtevam evropske okoljske zakonodaje. Zdaj so posodobili nekatere elektronske podporne sisteme ter serijsko dodali sistem za razpoznavo prometnih znakov.

Renegade se ponaša z zanesljivimi terenskimi zmogljivostmi, za kar poskrbita dva napredna sistema štirikolesnega pogona, Jeep Active Drive in Jeep Active Drive Low, ki v segmentu postavljata merila zmogljivosti v vseh razmerah.

Zdaj tudi infozabavni sistem Uconnect ponuja več možnosti, ob osnovnem petpalčnem sta zdaj na voljo še šest- ali 8,4-palčni zaslon na dotik ter zmožnostjo povezave s pametnimi telefonu.

Pri Renegadu so na voljo različne stopnje opreme – Sport, Freedom, Longitude, Limited ter Trailhawk, oprema Freedom pa je prirejena povsem za zahteve slovenskih kupcev.

Prenovljeni Renegade je opremljen z novimi turbobencinskimi motorji, ki so skladni s standardi Euro 6/D in imajo v izpušni sistem nameščen tudi filter delcev v izpuhu. 1,0-litrski trivaljni motor z 88 kW (120 'konji') razvije 190 Nm navora v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 1,3-litrski štirivaljni motor pa ima dve različici – s 110 kW (150 'konji') ali pa s 132 kW (180 'konji'). Vsi ti trije so na voljo z ročnim šeststopenjskim ali s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko TCT – oba s sprednjim pogonom. Najživahnejši, 180-'konjski' 1,3-litrski turbomotor pa tudi v kombinaciji z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom s pretvornikom navora in štirikolesnim pogonom. Jeep Renegade v ponudbi ohranja tudi 1,6- ali 2,0-litrski turbodizelski motor. Oba motorja imata tehnologijo MultiJet druge generacije. Pri dveh prostorninah sta na voljo tri različne moči, in sicer 1,6-litrski motor z 88 kW (120 'konj') v kombinaciji z ročnim menjalnikom ali menjalnikom z dvojno sklopko TCT. Dvolitrski motor (140 ali 170 'konj') pa je na voljo z ročnim šeststopenjskim ali samodejnim devetstopenjskim menjalnikom.

Cena za osnovnega Renegada 1.0 T3 GSE Sport z akcijskim popustom je 17.990 evrov, posebna ponudba z enako motorno opremo z oznako Freedom pa 21.490 evrov.

Cherokee

Prvi Jeepov model, zasnovan na samonosni karoseriji, tretji Cherokeejev rod, se tudi pomlajen in spremenjen podaja v boj za kupce. Turbodizelski motor je že prilagojen novim okoljskim standardom, 2,2-litrski s sistemom vbrizga Mujtijet II ima dve jakostni različici, s 150 ali 195 'konji', pozneje letos bo ponudbo dopolnil še dvolitrski turbobencinski motor.

Prenovljena sta sprednji in zadnji del karoserije, pa tudi elektronski podporni sistemi.

Osnovni Cherokee 2.2 Multijet 16v 150 Sport stane 39.990 evrov, bencinski 2.0 GAS 4WD AUT 270 Trailhawk bo stal 56.990 evrov.