Novo v Sloveniji: Kia Sorento

20. 4. 2015
Deli

Tretji Sorentov rod smo lahko najprej videli na avtomobilski razstavi v Parizu lani jeseni. Zdaj je na voljo tudi za slovenske kupce.

Oblika je najpomembnejši del novega Sorenta. Je prepričljiva, kot vse, kar pride iz 'delavnice' prvega oblikovalca pri Kii, Petra Schreyerja. Novi Sorento bo po nekaj več kot dveh letih znova na voljo slovenskim kupcem. Zdaj je 9,5 cm daljši kot doslej (dolg 4,78 metra), medosno razdaljo so povečali za 8 cm, je pa tudi za 1,5 cm nižji kot je bil tisti iz prejšnjega rodu. Pomembna privlačnost za kupce, ki iščejo velik križanec-terenec, je oprema notranjosti. Ta se zdi, da se kar pošteno spogleduje z bolj premijskimi znamkami. Sorento je zdaj tudi toliko dolg, da lahko kupec dobi še tretjo vrsto sedežev, v prtljažnik pa naloži (v petsedežni različici) od 660 do 1.732 litra prtljage.

Pogonski del bo vsaj za slovenske kupce na voljo le kot 2,2-litrski turbodizel (z 200 'konji'), samodejnim menjalnikom ter štirikolesnim pogonom Dynamax (izdelek Magne Steyr).

Sorento bo na voljo z bogato opremo. Varnostna tehnologija je zgledna: aktivni tempomat, zaznava vozil v mrtvem kotu, zaznava prometa pri vzvratni vožnji iz parkirnih prostorov, opozorilnik pri zapuščanju voznega pasu, kamera za zaznavo prometnih znakov. Ponaša se tudi z nekaj pametnimi tehnološkimi dodatki – nadzor okolice avtomobila pri parkiranju, samodejno parkiranje, samodejno brezročno odpiranje prtljažnika, če se avtu približamo od zadaj, prilagodljivi žarometi.

Slovenski distributer Kie bo kupcem ponujal že bogato opremljeno petsedežno različico z omenjenim 2,2-litrskim turbodizlom, ki stane 54.900 evrov. Več o Kii Sorento si lahko preberete v Avto magazinu (24-2014) ali pa na naših spletnih straneh.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja