Novo v Sloveniji: Kia Sportage

29. 11. 2018 | Tomaž Porekar
Deli

Blagi hibrid kot dodatek 1,6-litrskemu turbodizelskemu motorju bo na voljo od sredine 2019.

Sportage je Kijin najpomembnejši evropski model, pri čemer je oblika zagotovo eden od najpomembnejših prodajnih dejavnikov. Tako je razumljivo, da lahko ob osvežitvi modela (četrtega rodu, ki je na trgu od leta 2015) poročamo le o malenkostnih spremembah zunanjosti in notranjosti, osvežena pa je izbira motorjev, pa tudi oprema elektronskih pomočnikov.

Nekaj več kot le kromane linije na odbijaču in spremenjeno grafiko meglenk in žarometov je najti na najbolj bogato opremljenem GT-Line.

Motorna paleta obsega štiri 1,6-litrske motorje (po dva bencinska in dizelska), s katerimi nadomeščajo starejše. Kot najmočnejši pa je zdaj dvolitrski turbodizel kot blagi hibrid. Torej je pri njem kot pomoč turbodizelskemu motorju na voljo še elektromotor, ki ga poganja tok iz 48-voltne dodatne napeljave. Na voljo je tako v izvedenki z ročnim šeststopenjskim kot tudi s samodejnim osemstopenjskim menjalnikom.

Kia za nakup ponuja dvespodbudi, pri gotovinskem nakupu odobrijo popust 1.200 evrov, pri nakupu na financiranje pa celo 5.100 evrov. Osnovni bencinski Sportage 1.6 GDi (132 'konj') LX Active z ročnim menjalnikom stane 22.790 evrov, osnovni turbodizelski Sportage 1.6 CRDi LP (115 'konj') Active pa 25.790 evrov. Različica s hibridno tehnologijo Sportage 2.0 CRDi HP (185 'konj') GT-Line z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom pa stane 42.590 evrov.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel