Novo v Sloveniji: Lexus RX

19. 12. 2015
Deli

Pri Lexusu pravijo, da so njihove stranke zelo lojalne. Celo tako, da se na model navežejo in ga potem zlepa ne želijo zamenjati, niti z novim. To velja tudi za Slovenijo, kjer pa vseeno upajo, da bodo z novim Lexusom RX prepričali v menjavo nekatere lojalne stranke, predvsem pa prepričali in na svojo stran pridobili tudi nekatere nove kupce.

Pri prepričevanju bo največ dela opravil kar avto sam. V četrti izdaji je zdaj odločno prenovljeno oziroma se ponaša s povsem drugačno zunanjo podobo. Po vzoru manjšega (in uspešnega) NX, se tudi RX ponaša z ostrimi in odsekanimi linijami, ki ga delajo veliko bolj dinamičnejšega v primerjavi s predhodnikom. Če se vam morda zdi že grozeče agresiven, velja izpostaviti, da je Lexus RX na nedavnih preskusnih trčenjih (EuroNCAP), dosegel najboljši rezultat na področju zaščite pešcev med športnimi terenci, ki so jih kdaj koli testirali.

Bolj umirjena in elegantna je notranjost. Ta še vedno ponuja obilico prestiža, elegance in tudi športnosti, če si kupec to z izbrano opremo zaželi.

Izbirati bo mogoče med močnejšo (in po pričakovanjih najbolj zaželeno) hibridno različico 450h ter šibkejšo, zgolj bencinsko gnano 200t. RX 450h se ponaša s prenovljenim 3,5-litrskim bencinskim motorjem, ki v kombinaciji z elektromotorjem ponuja 313 'konj' sistemske moči in 335 Nm navora. Tudi na račun dveh elektromotorjev, je pogon vedno štirikolesni. Vstopni različici 200t je namenjen dvolitrski turbobencinski motor z 238 'konji' in 350 Nm navora. Na voljo bo v dvokolesni ali štirikolesni različici. Če v hibridni različici za prestavljanje skrbi neskončnostopenjski CVT menjalnik, v različici 200t za prestavljanje skrbi šeststopenjski samodejni menjalnik.

Doslej se je v Sloveniji za Lexus RX odločilo in ga tudi v Sloveniji kupilo 111 kupcev, za prihodnje leto pa si slovenski zastopnik želi še vsaj 40 novih kupcev Lexusa RX.

Ti bodo morali za osnovno različico 200t z opremo Finesse in prednjim pogonom plačati 59.200 evrov, (4WD 60.600 EUR), za osnovno različico 450h pa 69.850 evrov. Obe različici s štirikolesnim pogonom bosta ob klasičnih paketih opreme (Finesse, Business, Executive in Luxury) na voljo tudi z opremama F Sport in F Sport Premium. Slednja oprema je seveda tudi najdražja, zanjo pa je v kombinaciji z dvolitrskim turbobencinskim motorjem potrebnih 80.200 evrov, za različico 450h F Sport Premium pa 91.200 evrov.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"