Novo v Sloveniji: Mercedes-Benz CLS je všečen in napreden avtomobilski paket - Novice - Avto Magazin

Novo v Sloveniji: Mercedes-Benz CLS je všečen in napreden avtomobilski paket

V Slovenijo je pripeljal novi Mercedes. To se v zadnjih letih dogaja precej pogosto, hkrati pa vsak novinec prijetno preseneti. Ne toliko z vsebino – ki je že tako ali tako na vrhunski ravni – ampak z obliko.

Novo v Sloveniji: Mercedes-Benz CLS je všečen in napreden avtomobilski paket (foto: Sebastjan Plevnjak) Sebastjan Plevnjak
28. 3. 2018

Verjetno zdaj tudi že laiki vedo, da za slednjo skrbi Slovenec Robert Lešnik. Prav on je 'kriv' za oblikovni preobrat, s katerim Nemci zdaj presenečajo z vsakim novim modelom.

CLS je na ceste leta 2004 zapeljal kot poskus združitve uporabnosti (limuzina) in športne elegance (kupe). Na začetku mu ni bilo lahko, saj so mnogi (nekateri pa še danes) zagovarjali tezo, da je kupe zgolj avto z močno usločeno streho in zgolj enim parom vrat. Delno se temu seveda lahko pridružujemo, a na drugi strani je razred tako imenovanih štirivratnih kupejev zaživel do te mere, da Mercedesov CLS že dolgo ni več edini. Prav tako se je do zdaj zanj po svetu odločilo že več kot 375 tisoč kupcev, od tega tudi 151 v Sloveniji. Pri tem so šteti tudi tisti, ki so se odločili za karavansko različico Shooting Brake.

CLS tretje generacije bo poskušal uspehe predhodnikov nadgraditi z izjemno oblikovno silhueto (količnik zračnega upora CX je zgolj 0,26), daljšo medosno razdaljo in skupno dolžino ter paketom naprednih tehnologij. Notranjost je po večini povzeta iz razreda E, večfunkcijski volanski obroč pa iz največjega razreda S.

Na začetku bodo na voljo zgolj šestvaljni (vsi prisilno polnjeni) motorji, ki bodo sodelovali s štirikolesnim pogonom 4Matic, pozneje, predvidoma sredi leta 2018, pa bo v CLS mogoče izbrati tudi štirivaljne motorje in le dvokolesni pogon. Za vstopni dizelski motor 350 d 4Matic (286 'konjev') bo potrebnih 78.930 evrov, za bencinsko različico 450 4Matic pa vsaj 84.230 evrov. Velja poudariti, da je močnejša različica 400 d 4Matic najmočnejši dizelski motor, ki ga je Mercedes kadarkoli ponudil, za 340 dizelskih 'konjev' pa bo potrebnih 83.540 evrov. In jasno, Mercedes-Benz je tudi AMG (in po novem tudi obratno). Na voljo bo samo ena različica, CLS 53 AMG 4Matic (435 + 22 'konjev'), a bo na njegovo ceno treba počakati vsaj do maja, ko bo avto naprodaj.

K uresničitvi prodajnih načrtov 30 avtomobilov letos, pa naj bi pomagal tudi nov način povezljivosti Mercedes me connect, ki predstavlja platformo za prihajajoče nove funkcije in storitve, namenjene osebnim vozilom Mercedes-Benz. Pohvalno bo po zaslugi posebnega adapterja v sistem mogoče povezati tudi starejše avtomobile, in sicer vse tja do letnika 2002.    

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri