Novo v Sloveniji: Mercedes-Benz razred X

Za prvi premijski poltovornjak so pri Mercedesu našli ustrezno črko – torej je postal razred X. Zdaj je na voljo tudi na slovenskem trgu, kjer za letos pri Autocommercu načrtujejo, da bodo dobili 50 kupcev.

Novo v Sloveniji: Mercedes-Benz razred X (foto: Tomaž Porekar) Tomaž Porekar
12. 1. 2018

Tehnično osnovo so v Stuttgartu dobili v okviru sodelovanja z alijanso Renault-Nissan, na voljo je bila Nissanova Navara. A so različici, ki bo nosila trikrako zvezdo na maski in zadku (pa še marsikje) namenili precej Mercedesovsko obarvanih osvežitev. Največ sprememb sicer najdemo na sprednjem delu karoserije, po Mercedesovo pa je urejena tudi notranjost z velikim, iz armaturne plošče štrlečim zaslonom infozabavnega sistema. Nemci so se potrudili primerno izbrati tudi snovi za prevleke armaturne plošče, notranjih delov vrat in sedežev.

Razred X je tako zdaj edini premijski poltovornjak, ki ponuja kar precejšnjo izbiro dodatkov, kakršni so pač običajni za te vrste ponudbo. V osnovni liniji opreme z oznako Pure je vsega sicer manj, a precej bolj bogata oprema pride do učinka pri linijah Progressive in Power. Dodatno k tem linijam si je mogoče izbrati še številne dodatke, nekateri so zbrani v posebnih paketih (Plus, komfortni, Style) pa tudi posebej za razred X razvite nadgradnje tovornega dela na zadku.

V začetku prodaje sta na voljo dva različna motorja z oznakama X 220 D in X 250 D. Pri obeh gre za Nissanov turbodizelski pogonski stroj s prostornino 2,3 litra, zmogljivosti so različne, pri manjšem je na voljo 163, pri večjem 190 'konj', z največjim navorom 403 oziroma 430 Nm. Prvi bo na voljo zgolj z ročnim šeststopenjskim, drugi ima tudi izbiro sedemstopenjskega samodejnega menjalnika. Na izbiro je tudi priklopljiv štirikolesni pogon. V drugi polovici leta bo pod oznako X 350 D v prodaja prišla različica z veliko več Mercedesovih mehanskih dodatkov, beri šestvaljnim turbodizlom, samodejnim menjalnikom 7G-Tronic Plus in stalnim štirikolesnim pogonom. Ta bo imel 258 'konj' ter 550 Nm navora. Uporabniki drugih Mercedesov ga poznajo iz različnih izvedenk v modelih razreda E ali GLE, pa tudi G.

Mercedes X 220 D Pure stane 36.130 evrov, X 250 D Pure pa 41.630 evrov. Za opremo Progressive je treba doplačati 4.038 evrov, doplačilo za Power je 9.260 evrov.

Tomaž Porekar

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri