Novo v Sloveniji: Mitsubishi L200 Double Cab

26. 10. 2015
Deli

Peti rod Mitsubishijevega poltovornjaka L200 prihaja na trg pravočasno, da bo mešal štrene še dvema novima iz tega v Sloveniji ne zelo množičnega razreda lahkih gospodarskih vozil.

Skonstruiran v marsičem na novo ohranja značilno zunanjost, zaradi katere se od ostalih tekmecev kar precej razlikuje. Oblikovanja zunanjosti so se lotili z nalogo čim boljših aerodinamičnih lastnosti, kar pravzaprav za te vrste avtomobilov ni ravno glavni cilj. A njihova raba se je z leti spremenila in zdaj imajo prav toliko kupcev, ki avtomobile uporabljajo za rekreacijske potrebe kot tiste ki jih kupijo zaradi posla. Z nekaj posegi na zunanjosti (boljšo prepustnostjo vetrnega toka) na stranskih ploskvah v ter v predelih blatnikov in odbijačev so dosegli, da se lahko pohvalijo z vetrovnim količnikom (Cx) 0,40. Karoserija je zdaj nekoliko krajša kot je bila pri prejšnji generaciji, ohranili pa so mere dvojne kabine, a skrajšali dolžino tovornega dela. Je pa njegova prostornina zdaj celo za malenkost večja kot je bila (1,1 kubičnega metra) .

Tudi motor je prenovljen. Ostal je enako velik (2,4-litrski), a je zdaj blok iz aluminijeve litine in je za 30 kg lažji. Na voljo je v dveh zmogljivostnih različicah. Tudi možnosti izbire štirikolesnega pogona sta dve. Pri L200 Invite (153 'konj') je na voljo običajni, ki je priklopljiv in tedaj sredinski diferencial prenaša navor izključno v razmerju 50:50 na prednji in zadnji kolesni. V različicah bolje opremljenih različicah Intense in Instyle (180 'konj') pa je s prilagodljivim prenosom moči na pogonska kolesa in z zaporami, sicer znan tudi iz Pajera.

Cena za L200 DI-D 2,4 Invite (z vključenim popustom 2.000 evrov) znaša 24.900 evrov, Intense (tako kot osnovni z ročnim šeststopenjskim menjalnikom) 27.900 evrov. L200 DI-D 2,4 Instyle (s petstopenjskim samodejnim menjalnikom) pa stane 31.900 evrov. (TP)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja