Novo v Sloveniji: Mitsubishi L200

12. 9. 2019 | Jure Šujica
Deli

Ob enaki zasnovi kot pri predhodniku prenovljeni L200 prinaša novo podobo sprednjega dela in pa številne asistenčne tehnologije.

Kdor si pri nas in tudi na splošno (no, vsaj v Evropi, v ZDA je zgodba drugačna) omisli poltovornjak, ali po domače 'pick-up', po navadi to stori z določenim namenom. Po navadi se namreč zanje odločajo predvsem obrtniki oziroma, tisti, ki takšne avtomobile resnično potrebujejo vsak dan, pa čeprav danes vse večja stopnja udobja, ki jo ponujajo nekateri predstavniki tega razreda privablja tudi nekatere posameznike, ki bi si sicer izbrali športnega terenca.

Mitsubishi L200, ki je prav danes zapeljal na naše ceste na drugi strani ostaja zvest svojim koreninam iz leta 1978, ko je prvič zapeljal na ceste. Do sveže šeste generacije (ki sicer bazira na peti iz leta 2014, a je hkrati dobila lep delež novosti) je namreč navdušil že kar pet milijonov kupcev, dobro prodajo pa si v prihodnjih letih obetajo tudi v Sloveniji. Nenazadnje L200 velja za drugi najbolje prodajan avtomobil v svojem razredu s kar četrtinskim tržnim deležem.

S prenovo so pri Mitsubishiju modelu L200 kot še zadnjemu v aktualni modelni paleti namenili prepoznaven sprednji del, poimenovan Dynamic shield. V sklopu te spremembe so mu namenili nekoliko višje postavljene luči in pa višji pokrov motorja, po zaslugi katerega naj bi imel voznik, tako pravijo pri generalnem zastopniku za Slovenijo, tudi boljši pregled nad samim vozilom. Poleg tega so nekoliko spremenjene tudi zadnje luči in medtem ko je avtomobil meri v višino in širino enako, kot predhodniku, je v dolžino pridobil dva centimetra.

Na pogonskem področju so Japonci pripravili spremembe zgolj tam, kjer jih je resnično potreboval. Namenili so mu namreč nov, 2,3-litrski dizelski motor, ki bo tudi edini v ponudbi, povezan pa bo s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom, pri čemer bo slednji dobil nekoliko prilagojena prestavna razmerja, kar se bo poznalo tudi pri porabi, ki naj bi v odvisnosti od menjalnika znašala osem oziroma devet litrov. Moč se bo že v osnovi prenašala na zadnji kolesni par oziroma vsa štiri kolesa, pri čemer bo avtomobil že v osnovi opremljen z reduktorjem in zaporo diferenciala na zadnji osi, za doplačilo pa si bo moč omisliti še sredinsko zaporo diferenciala.

L200 je v novi podobi v Sloveniji na voljo v različicah Club Cab in Doule Cab oziroma s krajšo in daljšo kabino. Prva bo na voljo (upoštevajoč 2.000 evrov akcijskega popusta) za 22.900 evrov s paketom opreme Invite. Vrh ponudbe bo na drugi strani predstavljala izvedba Double Cab Instyle+, ki bo prinesla tudi asistenčne sisteme, kot so sistem za pomoč pri spuščanju po klancu, štiri kamere za 360-stopinjski pregled okolice vozila, opozorilo pred prečnim prometom zadaj in pa celo sistem UMS, ki bo s pomočjo ultrazvoka zaznaval ovire pred ali za vozilom in pomagal preprečevati morebitno nenamerno speljevanje. Mimogrede, velik del teh tehnologij bo zajemal že dražji izmed dveh paket, na voljo v izvedbi Club Cab, ki bo na voljo za 25.900 evrov. Doplačilo za samodejni menjalnik znaša 1.500 evrov ne glede na izvedbo, Pri Mitsubishiju pa se nadejajo, da bodo letos prodali 40 vozil.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja