Novo v Sloveniji: Opel Astra GTC

Kupejevska Opel Astra GTC bo Oplu verjetno dala nov zagon, čeprav bi z načrtovanimi 200 prodanimi avtomobili (načrt za Slovenijo v letu 2012!) v najboljšem primeru zavzela le okoli 15 odstotkov prodajnega deleža, ki ga zavzema Astra. Če mislite, da je GTC le malce olepšana Astra, pa naj povemo, da si s 5-vratno različico delita zgolj kljuke vrat, anteno in ohišji vzvratnih ogledal.

11. 1. 2012

Dokazi so na dlani. Od petvratne različice je prednji kolotek širši za 40 mm, zadnji za 30 mm, nižja je za 15 mm in kar najbolj razveseljuje, vse Astre GTC imajo ne glede na moč motorja na prednji premi sistem HiPerStrut. Sistem je znan že iz Insignie OPC, pomeni pa drugačno geometrijo vpetja prednjih koles, ki omejuje tako imenovano trganje volanskega obroča iz rok pri polnem pospeševanju.

Na razpolago bo 6 bencinskih in 6 turbodizelskih motorjev, menjalnik pa je vselej ročni 6-stopenjski, razen pri motorjih 1.4 Ecotec (74 kW/100 KM) in 1.8 Ecotec (103 kW/140 KM), ki imata prestavo manj, kot doplačilo pa si lahko pri omenjenemu 1.4 Turbo Ecotecu s 103 kilovati in najmočnejšem turbodizlu 2.0 CDTI Ecotec (121 kW/165 KM) omislite tudi samodejni 6-stopenjski menjalnik. Motorji so že stari znanci, 1,4-litrski motor si lahko omislite s tremi močmi (74, 88 in 103 kW), za zahtevnejše pa sta na razpolago še 1,6-litrski prisilno polnjeni štirivaljnik (132 kW) in 1,8-litrski s 103-kilovati. Najšibkejši turbodizel je 1,7-litrski CDTI (81 kW), lahko pa si izberete močnejšo različico istega motorja s kar 96 kilovati, na vrhu ponudbe pa je že omenjeni 2.0 CDTI s 121 kW in s povprečno porabo 5,8 litra. Kot zanimivost naj povemo, da ima kupe za 10 litrov večji prtljažnik (380 litrov)kot petvratna kombilimuzina.

Zelo mamljiva različica 1.4 (74 kW/100 KM) Enjoy+ bo stala 16.862 evrov, dobili pa boste kupeja z ESP-jem, 4 varnostnimi blazinami in dvema varnostnima zavesama, 18-palčnimi aluminijastimi platišči, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, radio s CD-predvajalnikom in tempomatom. Za različico Sport+ boste morali doplačati 2.310 evrov, dobili pa boste še sistem AFL (biksenonska prilagodljiva prednja žarometa), podvozje Flex Ride in brisalca s tipalom za dež. Najdražja različica z bencinskim motorjem bo stala 21.840 evrov, za turbodizla pa boste morali odšteti od 21.230 do 26.600 evrov. (AM)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri