Novo v Sloveniji: Opel Zafira Tourer

22. 12. 2011
Deli

Tik pred koncem leta, 21. decembra 2011, so Oplovi trgovci v Sloveniji začeli prodajati večji enoprostornik Zafira Tourer.

Ta v začetku še ne bo nadomestil modela, ki je že doslej nosil ime Zafira, pač pa bosta oba še nekaj časa skupaj na voljo (kar Opel uspešno prakticira tudi pri modelu Astra, kjer se je v minulem letu še četrtina vseh kupcev odločila za nakup modela Astra Classic).

Zafira Tourer je od sedanje daljša za 20 centimetrov, dolžina pa je večinoma šla v prid večji prostornosti. Novi rod je tudi za 11 centimetrov širši in dober centimeter višji, 40 litrov je večji tudi prtljažnik v primeru uporabe vseh sedmih sedežev, ki so serijska oprema.

Za zdaj so pri Zafiri Tourerju na voljo trije bencinski in dva dizelska motorja, dvolitrski CDTI s 96 kilovati (130 »konji«) bo naprodaj nekaj mesecev kasneje. Z osnovnim 1,8-litrskim bencinskim kupec dobi petstopenjski ročni menjalnik, pri vseh ostalih so motorji povezani s šeststopenjskim ročnim. Razen pri osnovnem 1,8-litrskem motorju je povsod na voljo tudi sistem zaustavljanja in zaganjanja motorja ob kratkih postankih, kar seveda malenkostno zniža povprečno porabo goriva.

Pri Zafiri Tourerju je na voljo številna dodatna oprema, ki so jo Oplovci povezali v različne opremske pakete, na prvi pogled pa se zdijo še dokaj cenovno ugodni, tudi ko gre za številne elektronske pripomočke ali pa Oplove posebnosti kot je nosilec kolesa FlexFix, na katerega lahko zdaj lastnik Zafire Tourerja pritrdi kar štiri dvokolesa.

Osnoven je model Zafira Tourer Essentia 1,8 (85 kW), ki stane 19.050 evrov. Zafira Tourer Enjoy 1,4 Turbo (103 kW) S+S stane 22.160 evrov, Enjoy 2,0 CDTI (81 kW) S+S pa dodatnih 2.000 evrov. Za Enjoy Plus 2,0 CDTI (121 kW) S+S je treba odšteti 26.010 evrov, enaka motorna različica z opremo Cosmo pa stane 27.160 evrov. (TP)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja