Novo v Sloveniji: Peugeot 508

Prenovljeni Peugeot 508 je sicer že v Sloveniji, kljub temu pa se bo njegova uradna prodaja začela od 6. do 8. novembra z dnevi odprtih vrat.

22. 10. 2014

Prenovljeni Peugeot 508 je 38 milimetrov daljši in tri milimetre širši, njegova karavanska različica, poimenovana SW, pa je od predhodnika daljša za 16 in širša za 11 milimetrov. Med oblikovnimi spremembami je pri limuzini najbolj opazna nova maska, drugačni so prednji žarometi, zadnje luči in pokrov odbijača, glede na opremo so nekaterim različicam dodane kromirane obrobe na zadnjih lučeh oziroma odbojnih steklih pod njimi. Pri karavanski različici je oblikovnih sprememb še manj. Tudi v notranjosti ni veliko sprememb, samo pri osnovni različici je drugačen sredinski zaslon, pri vseh drugih je zaslon občutljiv na dotik, a so drugače kot pri manjšem Peugeotu 308 vseeno obdržali nekatera stikala. V Sloveniji bo poleg omenjenega zaslona na dotik že pri drugi ravni opreme serijska tudi navigacija, ki bo v sklopu paketne ponudbe. Med drugimi novostmi velja izpostaviti kamero za vzvratno vožnjo, sistem za nadzor vozil v mrtvem kotu, pozneje pa bo tako kot pri manjšem 308 na voljo tudi paket Sport. Novi Peugeot bo poleg običajnih halogenskih luči poslej na voljo le še z LED-lučmi (serijsko pri boljši opremi), ksenonske luči pa ne bodo več v ponudbi. Tudi pri halogenskih bodo dnevne in luči za meglo seveda diodne. Prenovljeni 508 po novem ponuja več odlagalnih površin, tudi na sredinski konzoli.

S prenovo prihaja tudi 508 RXH, ki nima hibridnega pogona in bo opremljen z dvolitrskim BlueHDi-jem s 180 'konji' in novim samodejnim menjalnikom. Ljubiteljem hibridov je namenjena hibridna limuzina in karavanski RXH Hibrid. Prenovljeni Peugeot 508 bo v primerjavi s predhodnikom ponujal več serijske opreme, kot je že v navadi, pa bodo že ob začetku prodaje kupcem na voljo tudi popusti, in sicer v povprečju nekje do 15 odstotkov na cene iz cenika. Na njem je s 22.613 evri najcenejši Peugeot 508 z 1,6-litrskim bencinskim motorjem VTi (120 'konj' in robotizirani ročni menjalnik), za dizelski 508 z 1,6-litrskim motorjem HDi (115 'konj', stop-start, ročni šeststopenjski menjalnik) pa bo treba odšteti 23.626 evrov. Limuzinski hibrid z oznako HYbrid4 HDi 200 (200 'konj' in šeststopenjski robotiziran menjalnik) bo stal 36.642 evra. Če vam je ljubša karavanska različica SW, bo zanjo treba odšteti vsaj 23.426 evrov, za hibridnega RXH pa 45.228 evrov.

Zastopnik si letos želi pridobiti vsaj 35 kupcev (15 limuzin in 20 karavanov), prihodnje leto pa vsaj 160, v razmerju 100 proti 60 za različico SW.

c

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri