Novo v Sloveniji: Renault Kadjar

Le še nekaj dni loči slovenski Renault od nove prodajne ofenzive, saj bodo začeli prodajati povsem nov avtomobil. Med kupce bo zapeljal Renault Kadjar.

2. 6. 2015

Kadjar se uvršča v razred srednjih križancev, kjer bo med drugimi družbo delal tudi Nissanovemu Qashqaiju, Kii Sportage, Hyundaiju ix35 in Volkswagnovemu Tiguanu. A bolj od tega si pri Renaultu obetajo dobro prodajo, saj verjamejo, da je Kadjar dober izdelek. Zasnovan je na skupni platformi CMF, ki si jo delita Renault in Nissan, glavno merilo pri izdelavi pa je bil seveda neverjetno uspešni Qashqai. Ali je Kadjar, ki ga bodo izdelovali v španski tovarni v Palencii, boljši, bo pokazal čas, se pa v primerjavi s Qashqaijem (in drugimi tekmeci) lahko pohvali s kar nekaj aduti. S svojo dolžino 4,45 metra spada med daljše v razredu, prav tako s 472 litrov prostornine njegov prtljažnik sodi med večje. Z enostavnim zlaganjem naslonjal zadnjih sedežev ga brez težav povečamo, nastala prostornina pa meri 1.478 litrov. Poskrbljeno je tudi za prevoz dolgih predmetov, saj se lahko zloži še naslonjalo prednjega sopotnikovega sedeža.

Manj konkurenčen bo Kadjar pri izbiri motorjev. Na voljo so namreč le trije, pri čemer je osnovni bencinski zgolj 1,2-litrski (sicer s 130 'konji'), pa tudi preostala dizelska (110 in 130 'konj') sta prostorninsko večja le za 0,3 oziroma 0,4 litra. Serijsko so vsi motorji opremljeni s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, pri šibkejšem dizelskem motorju pa si je mogoče omisliti tudi samodejnega z dvojno sklopko. Štirikolesni pogon je na voljo zgolj v kombinaciji z najmočnejšim motorjem in zgolj ročnim menjalnikom.

A če je kombinacij motorjev, menjalnikov in pogonov bolj malo, pri Renaultu zatrjujejo, da je toliko več izbire pri serijski ali dodatni opremi. Ob številnih asistenčnih sistemih si bo v Kadjarju mogoče omisliti popolne LED-žaromete, vrhunsko ozvočenje Bose in parkirnega asistenta, kupcem pa bodo na voljo štirje paketi opreme (po vrsti Life, Zen, Xmod in Bose Edition). Cene? Za najcenejšega Kadjarja TCe 130 z opremo Life bo treba odšteti 19.900 evrov, za vstopni dizelski model dCi 110 z enako opremo pa 21.400 evrov. Kadjar z enakim motorjem, a samodejnim menjalnikom je na voljo z opremo Xmod, stane pa 25.100 evrov. Še dražji je Kadjar dCi 130 s štirikolesnim pogonom in opremo Xmod, za katerega je treba imeti 26.900 evrov.

O prodajnih številkah predstavniki slovenskega Renaulta niso želeli govoriti, vedo pa že, da bodo prodali približno 20 odstotkov Kadjarjev z bencinskim motorjem ter po 40 odstotkov Kadjarjev s preostalima dizelskima motorjema. Izmed vseh prodanih naj bi jih bilo 20 odstotkov opremljenih s štirikolesnim pogonom.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri