Novo v Sloveniji: Škoda Rapid, tretji najbolj prodajan model te znamke pri nas

Rahlo prenovljeni Rapid (v dveh karoserijskih različicah, kot limuzina in kot petvratna kombilimuzina z dodatno oznako Spaceback) je zdaj prispel tudi k slovenskih Škodinim trgovcem.

Novo v Sloveniji: Škoda Rapid, tretji najbolj prodajan model te znamke pri nas (foto: Matija Janežič) Matija Janežič
19. 7. 2017

Znamka, ki ji na slovenskem trgu še vedno bolj kot povprečju raste prodaja, načrtuje za letos povečanje prodanega števila vsaj na 7.200 avtomobilov, od česar bo Rapidov, tretjega najbolj prodajanega modela, slabih tisoč primerkov. Zanimivo je, da skupaj limuzinski Rapid in Octavia obvladujeta kar tri petine celotnega segmenta srednje velikih limuzin, a gre pri tem tržnem segmentu za precej nepomemben del. Veliko večji igralec je petvratni Rapid Spaceback, ki se je v svojem segmentu (petvratnih kombilimuzin nižjega srednjega razreda) pridobil kar pomemben, desetinski delež slovenskih kupcev,

Na prenovljenem Rapidu res ne gre za pomembne spremembe, nekaj jih je pri zunanjosti (nove luči in druge svetilna oprema, tudi z LED tehniko  - večinoma v povezavi z dražjimi paketi).

Štirivaljnik je nadomestil trivaljni turbo

Delno je nova tudi motorna ponudba. Osnovni 1,2-litrski običajni štirivaljnik (MPI) so zamenjali za trivaljnik s turbo puhalom in sodobnim vbrizgalnim sistemom (TSI). Na voljo je z dvema različicama zmogljivosti (95 in 110 'konj'). V odvisnosti od motorne opreme je tudi izbira menjalnikov, pri manj zmogljivih sta na voljo petstopenjski ročni ter sedemstopenjski dvosklopčni (torej samodejni), močnejši trivaljnik je edini z ročnim šeststopenjskim menjalnikom. Štirivaljni bencinski 1,4 TSI s 125 'konji' je povezan le s sedemstopenjskim DSG. Rapid ali Rapid Spaceback je mogoče dobiti tudi s turbodizelskim motorjem, manjši, 1,4-litrski trivaljnik ima dodatno izbiro sedemstopenjskega DSG, večji, 1,6-litrski štirivaljni TDI zgolj petstopenjski ročni.

Še največ posodobitev je bila deležna info zabavna oprema, ki po želji zagotavlja tudi stalno internetno povezavo - Škoda Connect.

Edina Škoda z le dvoletno garancijo

Rapid in Rapid Spaceback imata v Sloveniji enako ceno, najcenejši je v različici Easy 1,0 TSI (95 'konj')  – 11.860 evrov. Ta je edina različica, kjer Škoda zagotavlja le dvoletno garancijo, sicer je enako opremljen Rapid ali Rapid Spaceback z opremsko oznako Active dražji, v povezavi s šestletnim jamstvom (stane 14.310 evrov, za Active z močnejšim motorjem (TSI s 110 'konji') je treba plačati 15.177 evrov, Active TDI 1,4 (90 'konji') stane 16.210 evrov. Najdražji, 1Rapid Style 1,6 TDI stane 20.224 evrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri