Novo v Sloveniji: Suzuki Ignis

20. 4. 2017
Deli
Novo v Sloveniji: Suzuki Ignis (foto: Dušan Lukič)
Dušan Lukič

Če se vam zdi ime Ignis pri Suzukiju znano, se ne motite – med letoma 2000 in 2008 je model s tem imenom že obstajal. Po slovenskih cestah se jih vozi še več kot tisoč. In tudi takrat je šlo za avto, ki bi mu danes rekli mali križanec (ali mali SUV).

Novi Ignis ima s starim seveda skupno le ime in filozofijo: majhen, uporaben križanec. V primerjavi z nekdanjim Iginsom je le malenkostno zrasel, tako da je s svojim 244 centimetri medosne razdalje in le 3,7 metra skupne dolžine še vedno avto, ki se odlično znajde v mestni gneči.

Ignis je na voljo tako z dvo- kot štirikolesni pogonom (kar pomeni, da je poleg Pande eden redkih malih avtomobilov s to možnostjo), vedno pa s petstopenjskim ročnim menjalnikom (robotiziranega pri nas ni v ponudbi) in 1,2-litrskim bencinskim motorjem Dualjet s 66 kilovati oziroma 90 ’konji’. Štirikolesni pogon je enak kot v dosedanjem Swiftu (ki bo čez dober mesec dni pri nas dobil naslednika), Ignis pa ima tudi asistenco za nadzor hitrosti po spustu na terenu.

Paketi opreme so trije, poleg osnovnega Comfort (9.350 €) še Premium (10.250 € z dvokolesnim in 1.600 € več s štirikolesnim pogonom) in Elegance, ki je na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Od opreme Premium naprej ima Ignis večino asistenčnih sistemov, le za samodejno zaviranje je potreben paket Elegance. Tudi na pol deljiva zadnja klop z ločenim vzdolžnim pomikom je na vključena v oba višja paketa opreme, enako pa velja za novi infozabavni sistem z na dotik občutljivim zaslonom ter funkcijama Apple CarPlay in AndroidAuto.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol