Novo v Sloveniji: Toyota RAV 4

24. 2. 2016
Deli
Novo v Sloveniji: Toyota RAV 4

Toyotin RAV4 je v prenovljeni različici že zapeljal tudi na naše ceste. Ob tem ne gre le za oblikovno prenovo, ki prinaša novo, tanko masko, izražene luči, ter poudarjen odbijač, zelo podoben tistim na Miraiju in Priusu.

V notranjosti je veliko manj sprememb, vsi hibridni RAV4 imajo 4,1-palčni barvni LCD na vrhu sredinke konzole, omisliti pa si je mogoče tudi sedempalčnega. Seveda ne manjka (na seznamu serijske ali doplačilne opreme) elektronskih varnostnih asistentov, združenih v sistem Toyota Safety Sense (aktivni tempomat, samodejno zaviranje, pomoč pri ohranjanju smeri na voznem pasu, prepoznavanje prometnih znakov).

Precej sprememb je v motorni paleti: sedaj je na voljo le en, nov, 143-'konjski' dizel (le s prednjim pogonom in ročnim menjalnikom), predvsem pa novi hibridni pogonski sklop, ki prinaša tudi štirikolesni pogon. V nasprotju z manjšimi Toyotinimi hibridi RAV4 nima 1,8-litrskega bencinskega motorja. Dobil je namreč enak hibridni pogonski sklop kot pred njim Lexus NX z 2,5-litrskim bencinskega štirivaljnikom in enim ali dvema (pri štirikolesno gnani različici) elektromotorjem. Sistemska moč hibridnega sistema sene poveča, tudi če delujeta oba – v obeh primerih hibridni RAV4 zmore sistemskih 145 kilovatov oziroma 197 'konjev'.

Hibridno gnani RAV4 si bo moč omisliti od opreme Limited (ta že vključuje samodejno klimatizacijo, večji LCD, tempomat ...) naprej, cene pa se bodo pričele tik pod 30 tisočaki. Bencinsko gnani RAV4 je vedno kombiniran s štirikolesnim pogonom, (cene se začnejo pri slabih 26 tisočakih), za dizla pa bo treba odšteti najmanj, saj se cene začnejo pri dobrih 24 tisočakih. Nič presenetljivega torej, da pri Toyoti načrtujejo, da bodo letos prodali okoli 250 RAV4, od tega polovico hibridnih.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja