Novo v Sloveniji: Toyota Yaris tudi kot hibrid, Prius Plug-in pa s solarno streho

Počasi se tudi navade slovenskih kupcev združuje s Toyotino filozofijo, kar pa se seveda kaže tudi v prodajnih številkah. Da bo odločitev še lažja, sta tu prenovljena Yaris in povsem novi Prius Plug-in.

24. 5. 2017

Malček se v primerjavi s predhodnikom sicer ni temeljito spremenil, a vendarle dovolj, da je govora o bolj temeljiti prenovi kot le o lepotnem popravku. Pri Toyoti celo zatrjujejo, da je bilo v primerjavi s predhodnikom zamenjanih več kot 900 delov in vloženih kar 90 milijonov evrov, kar pa seveda ne čudi, saj gre za Toyotin najbolje prodajani model.

Tudi Yaris kot hibrid

A poleg vseh novosti in sprememb je glavni Yarisov adut (tudi v Sloveniji) hibridni pogon. Zanj se odloča vedno več ljudi, ti pa z njim v prvi vrsti zamenjujejo dosedanje dizelske motorje. Tako kupci poleg adutov, kot so kakovost, vzdržljivost in zanesljivost dobijo še hibridno tehnologijo, pri čemer je ta v današnjih časih že relativno cenovno dostopna. Tako je za najcenejši Yaris Hibrid v Sloveniji dovolj že 13.550 evrov, kar je le nekaj več kot 3.000 evrov več od najcenejšega Yarisa 1.0 VVT-i, za katerega je potrebnih 10.120 evrov. A za slednjega naj bi se odločilo bolj malo kupcev, več jih bo poseglo po Yarisu z novim 1,5-litrskim bencinskim motorjem in opremo Sol, za katerega bo sicer potrebnih 12.190 evrov, a je avto jasno tudi precej bolje opremljen od osnovnega. Sicer pa naj bi letos na slovenske ceste zapeljalo kar 577 novih Yarisov, od katerih jih bo vsaj 30 odstotkov hibridov.

Pa Prius? Do 50 kilometrov na elektriko

Precej manjše prodajne številke pa si pri slovenskem zastopniku Toyote obetajo z večjim in seveda dražjim modelom Prius Plug-in. Doslej se je zanj po celem svetu v njegovih desetih letih obstoja odločilo nekaj več kot 80.000 kupcev, od tega 11.000 v Evropi. Številke so v Sloveniji bistveno manjše, a to niti ne čudi, saj avto v prvi vrsti prinaša povsem novo tehnologijo, po kateri strmijo drugačni kupci. Glede na izboljšave, ki jih prinaša novi Prius Plug-in, je lahko povsem spodobno nadomestilo za električni avto, saj ponuja kar 50 kilometrski domet zgolj na elektriko, kar bi v večini primerov zadostovalo za potrebe slovenskega voznika.

Poleg izbojlšanega hibridnega sklopa, so prvič na voljo tudi matrični LED žarometi, pa tudi solarna streha, ki z vsrkano sončno energijo zagotavlja do 5 brezplačnih kilometrov na dan. Žal pa je zaradi zasnove in predvsem teže solarna streha na voljo le pri vstopni opremi, posledično pa tako nastane paradoks, saj je Prius Plug-in z vstopno opremo (in solarno streho) naprodaj za 36.900 evrov oziroma z upoštevano subvencijo eko sklada za 32.400 evrov. Tako je tudi najbolje opremljena različica Executive s precej boljšo opremo na voljo za manj denarja – 36.750 evrov oziroma s subvencijo 32.250 evrov. Posledično zastopnik pričakuje, da se bo za novi Prius Plug-in v Sloveniji letos odločilo od 35 do 50 kupcev.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri