Novo v Sloveniji: Volkswagen Amarok

Volkswagnovega novega pick-upa ste lahko množično videvali vsi, ki ste spremljali januarski reli Dakar v Argentini in Čilu, šele v sredini aprila pa se je začel prodajati tudi v Sloveniji.

Novo v Sloveniji: Volkswagen Amarok (foto: Matevž Hribar) Matevž Hribar
12. 4. 2011

Na voljo bo z dvolitrskim turbodizlom z 90 ali s 120 kilovati največje moči, le s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in s tremi različicami pogona: lahko je gnan le zadnji kolesni par, lahko je štirikolesni pogon priklopljiv ali pa so vsa štiri kolesa gnana stalno. Pri drugi različici, torej tisti s priklopljivim štirikolesnim, je na voljo tudi reduktor, s katerim Amarok s tono krompirja (peska, strešnikov, lesa) lahko vozi v 45-stopinjski klanec. Bolj gospodarsko naravnani boste verjetno veseli 'heavy duty' vzmetenja s 1.170 kilogrami nosilnosti kesona, medtem ko komfortno vzmetenega lahko naložite z 'le' 970 kilogrami.

Na voljo so trije paketi opreme: Amarok ima 16-palčna jeklena platišča, črne odbijače, ABS, ESP, štiri varnostne blazine in pritrdišča za otroški sedež isofix; Amarok Trendline ima 16-palčna aluminijasta platišča, prednji odbijač v barvi vozila, meglenke, polsamodejno klimatsko napravo, štiri zvočnike (sicer le dva), daljinsko centralno zaklepanje, električni pomik stekel in ogledal, tempomat in 12-voltno vtičnico na armaturni plošči in na kesonu; najbolj plemenita stopnja opreme pa je Amarok Highline, ki sodobnim kavbojem ponuja še kroman zadnji odbijač in nekaj elementov v notranjosti, razširjene koloteke nad 17-palčnimi aluminijastimi platišči, šest zvočnikov, samodejno klimatsko napravo, usnjeni volan in zatemnjena stekla zadaj. Cenik se začne pri 25.650 evrih in konča pri malenkost manj kot desetih tisočakih več.

Za zdaj je na prodaj le različica z dvojno kabino, kasneje pa pride še Amarok z več prostora za ploščice (parket, barvo, sadike paradižnika) in z manj za potnike, šušlja pa se tudi o šestvaljnem bencinskem turbo motorju. Aha, še to: pri VW-ju so ponosni zlasti na porabo goriva, saj ga ni pickupa, ki bi požrl le 7,5 litra 'dizla' na sto kilometrov. Tudi zaradi gospodarnosti verjamejo, da si bo Amaroka letos privoščilo 80 Slovencev.

Več na www.volkswagen.si.

Matevž Hribar

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri