Nordschleife Nürburgring - pekel tudi za običajne voznike

Vsak, ki ga vsaj malo zanimajo avtomobili in dirkanje, je že kdaj slišal za, verjetno najzahtevnejše dirkališče na svetu, nemški Nürburgring oziroma Nordschleife.

8. 1. 2013

Stezo Nordschleife so zgradili daljnega leta 1927. Vsebovala je štiri različno dolge kroge: celotni krog 'Gesamtstrecke' je bil dolg 28,265 km, severni 'Nordschleife ' 22.810 , južni 'Südschleife ' 7,747 in najmanjši, nekoč ogrevalni (ciljni) krog 'Zielschleife ' z dolžino 'le' 2,281 kilometra.

Tisti, najbolj zanimiv je bila seveda Nordschleife, sestavljalo ga je 160 ovinkov, najhitreje pa je stezo prevozil Niki Lauda (6:58.6), seveda s Formulo 1. Med leti 1982 in 1983 so stezo prenovili oziroma dodali še progo za Formulo 1, s tem pa se je spremenila tudi dolžina celotne steze Nordschleife, ki zdaj znaša 20,82 kilometrov, sestavlja pa jo 154 ovinkov. Najhitreje doslej je prenovljeno stezo prevozil leta 1983 Stefan Bellof v času 6,11minut.

Čeprav rahlo skrajšana steza je še vedno v uporabi, tako za dirkanje, kot testiranja novih avtomobilov, po njej pa se, proti plačilu, lahko zapeljejo tudi povsem običajni vozniki s svoji avtomobili.

A mnoge preveč premami čar dirkanja, postanejo (pre)hitri, posledice pa so lahko različne - od izletov s proge, rahlih trčenj, do popolnega razbitja avtomobila (in ostalih prevoznih sredstev!).

V priloženem videu je zbranih nekaj nesrečnih trenutkov, med katerimi jo seveda precej hudo skupijo predvsem motoristi in njihovi jekleni konjički.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri